۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۳۸۳۰۰
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور:

فتنه 88 با الگوگیری از انقلاب های مخملی غرب طراحی شد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان این که همه مراحل و نشانه های انقلاب مخملی از جمله انتخاب رنگ سبز به عنوان نماد در فتنه 88 دیده می شود، گفت: موضوع انتخابات تنها بهانه ای برای راه اندازی این فتنه بود.
حجت‌الاسلام رضايي، رييس سازمان بسيج طلاب

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام حسن رضایی، رییس سازمان بسیج طلاب کشور امروز در همایش نهضت روشنگری در سپاه ناحیه بابل با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی تصریح کرد: فتنه 88 در خارج از کشور طراحی و از سوی برخی عوامل داخلی اجرا و با بصیرت بالای مردم در تبعیت از مقام معظم رهبری در نهم دی برچیده شد.

 

وی ادامه داد: کاسه صبر ملت در نهم دی ماه پس از هتک حرمت فتنه گران به مقدساتی مانند مسجد، قرآن فلسطین و در نهایت به حضرت سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا لبریز شد و بساط فتنه را برچیدند.

 

حجت الاسلام رضایی به تبیین طرح ریزی دشمنان برای براندازی نظام اسلامی بر اساس انقلاب های مخملی و رنگی پرداخت و اذعان کرد: فتنه 88 بر اساس مدل و الگوهای انقلاب رنگین و براندازی نظام جمهوری اسلامی طرح ریزی شد و و با تهمت تقلب در انتخابات آغاز شد.

 

وی اذعان کرد: همه مراحل و نشانه های انقلاب مخملی از جمله انتخاب رنگ سبز به عنوان نماد در فتنه 88 دیده می شود و موضوع انتخابات تنها بهانه ای برای راه اندازی این فتنه بود.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که فتنه 88 در ادامه فتنه 78 بود، گفت: دشمن بسیار بر روی شاخصه های فتنه 78 کار کرد و در نهایت نسخه آن را طراحی کرد و متأسفانه برخی از افراد خود فروخته و ساده لوح داخلی که بعضاً مسؤولیت هایی را در نظام داشتند به اجرای این سناریو پرداختند.

 

وی تقابل فتنه گران را با ارزش ها موجب شکست آنها دانست و افزود: دادن شعارهای انحرافی در روز قدس، به انحراف کشاندن مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی، هتک حرمت در روز عاشورا و اهانت به حضرت امام و مقام معظم رهبری و جایگاه ولایت فقیه موجب خشم ملت شد تا طومار آنها در هشتم و نهم دی ماه پیچیده شد.

 

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان این که فتنه 88 به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و نظام بود، خاطرنشان کرد: مردم در روز نهم دی بیعتی مجدد با ولایت از خود نشان دادند و عمق رابطه قلبی خود را با مقام معظم رهبری و آرمان ها و ارزش های نظام به نمایش گذاشتند.

 

وی ادامه داد: دشمنان باید از حضور مردم در نهم دی و مراسم بزرگداشت هرساله این روز در سراسر کشور درس بگیرند و بدانند که تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی نمی تواند آنها را از مسیر انقلاب جدا کند.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به سخنان و حمایت های مقام معظم رهبری از دستگاه دیپلماسی در مذاکرات هسته ای گفت: همانطور که مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت کردند ملت ما در تأسی از رهبری این حمایت را انجام می دهد اما این عزیزان بدانند که انتظار ملت از آنها این است که در مقابل دشمن اصلی ملت  ایران  یعنی آمریکا  عقب نشینی نکنند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات