۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۲۵۹۴۲
آیت‌الله ‌طباطبایی‌نژاد:

همکاری مردم با نیروهای اطلاعاتی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان گفت: وظیفه همه مردم این است که با سربازان گمنام امام زمان و نیروهای اطلاعاتی کشور در عرصه خبر رسانی و اطلاع‌رسانی همکاری و همگامی کنند.
آيت الله طباطبايي نژاد امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، ظهر امروز در جمع کارکنان اداره اطلاعات استان اصفهان و نیروهای حراستی، ارگان‌های دولتی که به مناسبت سی امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات و در سالن کوثر ارتش برگزار شده بود گفت: امروز به حول و قوه الهی با توکل بر خداوند توانمندی نیروهای نظامی و امنیتی کشور به حدی است که دشمنان جرأت کوچک‌ترین تعرض و جسارتی را به کشور ندارند.



وی با اشاره به این که امروز شاهد حضور آگاهانه سربازان گمنام امام زمان(عج) و وزارت اطلاعات در مواجهه با دشمنان هستیم، تصریح کرد: وظیفه همه مردم این است که با سربازان گمنام امام زمان و نیروهای اطلاعاتی کشور در عرصه خبررسانی و اطلاع‌رسانی همکاری و همگامی کنند.



امام جمعه اصفهان تأکید کرد: کارکنان وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان به خوبی از میزان حساسیت  کاری خود در مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام  اطلاع دارند.



وی با اشاره به عملیات های موفقی که تاکنون وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان در سه دهه  گذشته کسب کرده است، گفت: منهدم ساختن و نابود کردن تشکیلات فوق پیچیده منافقین در سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی با کمک مردم از جمله موفقیت های بزرگ است.



امام جمعه اصفهان متذکر شد: باید در تمامی مسائل از جمله مسائل سیاسی و امنیتی همگام، همکار و همیار وزارت اطلاعات باشیم.



آیت الله ‌طباطبایی‌نژاد ضمن تأکید مجدد بر روابط فی مابین مردم و سربازان گمنام امام زمان عنوان کرد: یکی از مواردی که مسؤولان باید به آن توجه داشته باشند، نهادینه کردن همین همکاری و اعتمادسازی بین مردم و وزارت اطلاعات در جامعه است./939/پ202/ب4

ارسال نظرات