۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۱۷۳۷۸
نماینده خبرگان رهبری:

تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی اسرائیل نبرد مسلحانه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه، گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم مسلح کردن ساکنان فلسطینی کرانه باختری بایستی هر چه سریع‌تر عملی شود.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به تداوم حملات خصمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اظهار داشت: با شکست نشست قاهره تهاجم وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به باریکه غزه بار دیگر از سر گرفته شده است.

 


وی با بیان این‌که پاسخ موشکی مقاومت اسلامی به شهرهای مختلف فلسطین اشغالی ترس و واهمه را باز هم به ساکنان و سران رژیم صهیونیستی باز گردانده است، تصریح کرد: مادامی که شروط مقاومت مورد پذیرش قرار نگیرد، حملات موشکی به مناطق حساس و استراتژیک رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی ضمن محکوم کردن تخریب مساجد نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: با توجه به تخریب بیش از 200 مسجد در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی متوجه می شویم که دشمنان اسلام به جایگاه و اهمیت مسجد در بین مسلمانان واقف شده و به همین دلیل این اماکن مقدس را مورد هدف قرار می دهد.

 


نماینده خبرگان رهبری خواستار توجه امت اسلامی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص امدادرسانی به ملت فلسطین شد و گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم مسلح کردن ساکنان فلسطینی کرانه باختری بایستی هر چه سریع‌تر عملی شود، چراکه تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی اسرائیل نبرد مسلحانه است.

 


وی اظهار نگرانی رژیم صهیونیستی از بیانات اخبر رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: مسلح شدن مردم کرانه باختری مهم ترین اقدامی است که باید برای شکست رژیم صهیونیستی انجام شود، امروز نیازمند عزم و اراده امت اسلامی برای حذف اسرائیل از نقشه های بین المللی هستیم.

 


امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته جهانی مساجد خواستار احیای جایگاه و کارکرد حقیقی مساجد در جوامع اسلامی شد و اظهار داشت: مسجد ظرفیت های فراوانی درایجاد حرکت های عظیم اجتماعی، وحدت و همدلی مردم دارد.

 


وی با اشاره به کارکردهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مساجد گفت: مبارزه با دشمن داخلی و خارجی کشورهای اسلامی جز با استفاده از ظرفیت های مساجد امکان پذیر نیست، امام خمینی(ره) مساجد را سنگر مسلمین نامیدند، از این روست که دشمنان به دنبال خالی شدن این سنگرهای اسلامی از جوانان مؤمن و متعهد است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات