۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۱۴۹۳۹
نماینده خبرگان رهبری:

شیوخ مرتجع عربی در کشتار مردم غزه شریک هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: حقوق بشر بهانه‌ای برای اشغالگری، تجاوز و کشتار مردم بی‌گناه و مسلمان مظلوم غزه است.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف نامشروع خود از هیچ چیز حتی کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان ابایی ندارد.


وی با تأکید بر این‌که مقاومت تنها راه حل حفظ امنیت و پیروزی مسلمانان در برابر صهیونیسم است، خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان باید علیه این غده سرطانی متحد شده و با مقاومت در برابر جنایت های آن ایستادگی کنند، در غیر این صورت زیاده‌طلبی این اشغالگران قدس شریف ممکن است دامان ممالک دیگر اسلامی را نیز بگیرد.


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که مردم غزه در چند هفته گذشته مورد حمله وحشیانه‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند، تصریح کرد: جنگنده های این رژیم تأسیسات غیرنظامی غزه را به بهانه مقابله با موشک های مقاومت اسلامی بمباران می کنند، البته به کارگیری سلاح‌های غیرمتعارف و ممنوعه از دیگر جنایات رژیم اشغالگر قدس است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که امروز دموکراسی و حقوق بشر بهانه‌ای برای اشغالگری، تجاوز و کشتار مردم بی‌گناه و مسلمان مظلوم جهان شده است، گفت: از دیدگاه حقوق بشر غربی، نقض حقوق مردم فلسطین معنایی ندارد، در حقیقت حقوق بشر زمانی معنا دارد که منافع غرب و رژیم صهیونیستی به خطر بیفتد.


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که سران منفور و مرتجع کشورهای عرب منطقه ای با حمایت از رژیم صهیونیستی و سکوت در مقابل کشتار مردم غزه به دنبال نقض حقوق ملت فلسطین هستند، خاطرنشان کرد: حقوق بشری که مورد تأکید آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب است، در واقع تأمین منافع و امنیت اشغالگران و غارت ثروت های مسلمانان است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که شیوخ مرتجع عربی همراه با سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه شریک هستند، گفت: سکوت سران برخی از کشورهای اسلامی در حقیقت نوکری به استکبار و رژیم صهیونیستی است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری در جریان نهضت مشروطه اظهار داشت: سعی کنیم از تاریخ مشروطیت درس عبرت بگیریم تا انقلاب اسلامی دچار آفت مشروطه نشود، برای این مسأله تنها باید پیرو ولایت فقیه باشیم.


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که هدف امروز دشمنان نظام اسلامی ایران انحراف در آرمان های امام و شهداست، گفت: این انقلاب با هدف برقراری احکام و ارزش های اسلامی به پیروزی رسیده است، از این رو با ولایت مداری در عمل نباید اجازه تأثیرگذاری جنگ نرم در سطوح فردی و اجتماعی را داد./935/پ202/ب

ارسال نظرات