۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۹۱۶۴۰
نماینده ولی فقیه در سپاه:

جرم سران فتنه بسیار سنگین تر از مجازات حصر است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که جرم و جزای فتنه گران با یکدیگر همخوانی ندارد، گفت: جرم فتنه گران بسیار سنگین تر از مجازات حصر است و در واقع آنها مشموا رأفت نظام اسلامی شده اند.
حجت الاسلام سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در همایش روز دانشجو دانشگاه پیام نور خراسان شمالی با بیان این که در نظام های لیبرال دموکراسی غربی کاندیداهای ریاست جمهوری نباید ساختار نظام را زیر سؤال ببرند و به دنبال براندازی این نظام ها باشند، اظهار کرد: اگر در این کشورها یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری و یا نخست وزیری بخواهد به ساختار نظام حمله کند؛ به سرعت حذف شده و اجازه پیروزی به وی نمی دهند.
او اظهار کرد: این در حالی است که نرم افزار ساختاری نظام های غربی نظریه های فلسفی و اقتصادی دانشمندان زمینی است اما نرم افزار ساختار نظام اسلامی، آموزه های الهی و دینی است.
به گفته حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در نظام های غربی با نرم افزار ساختاری انسانی کاندیدهای ریاست جمهوری حق حمله به ساختار نظام را ندارند اما در سال 88 عده ای فتنه گر به ساختار نظام اسلامی مبتنی بر آموزه های دینی و الهی حمله کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که متأسفانه در کشور ما روش بدی به وجود آمده که در برخی از مواقع کاندیداهای ریاست جمهوری وقتی وارد عرصه می شوند به ساختار نظام توجه نمی کنند، اظهار داشت: تلاش برای تغییر قانون اساسی، محدود کردن اختیارات ولایت فقیه و ... از جمله اقداماتی است که حمله به ساختار نظام محسوب می شود.
به گفته حجت الاسلام والمسلمین سعیدی فتنه گران در سال 88 به ساختار نظام حمله کردند و دشمنان نیز با استفاده از این فرصت سعی کردند با بهره گیری از این فتنه گران انقلاب های رنگی اروپا را در ایران اجرا کنند.
وی با بیان این که اگر فتنه گران به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند می توانستند از مجاری قانونی پیگیری کنند، تصریح کرد: کشاندن مردم به کف خیابان ها نادرست بود و از این رو جرم سران فتنه بسیار سنگین است.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: جرم سرانه فتنه 88 بالاتر از این مجازات است و در واقع آنها مشمول رأفت نظام اسلامی شده اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که سران فتنه اکنون در محلی تحت نظر بوده و از امکانات رفاهی مناسب هم برخورداند، اظهار کرد: در مجازات این افراد تخفیف شده و در واقع جرم و جزای آنها با یکدیگر همخوانی ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی عنوان کرد: اگر فیلم امکانات رفاهی که اکنون این فتنه گران از آن بهره مند هستند؛ به مردم نشان داده شود مشخص می شود که این افراد آن گونه که مطرح می شود در سختی نیستند./9314/پ202/ج
ارسال نظرات