۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۷۵۹۵۵
آیت الله طه محمدی:

مرتبه یقین از آثار گرانبهای روزه‌داری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه همدان به برکات روزه داری در زندگی پرداخت و بیان داشت: روزه داری یقین را برای انسان‌ها به ارمغان خواهد آورد و با روزه داری مشکلات و شبهات از زندگی زوال پیدا می‌کند.
آيت الله طاها محمدي امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، در خطبه‌های نماز جمعه  امروز شهر همدان، ابراز داشت: ماه مبارک رمضان نباید تنها به گرسنگی و تشنگی کشیدن ختم شود بلکه انسان باید در آن خود را را از دنیا رها کنند تا به قرب الهی دست پیدا کند.

 

وی گفت: ماه مبارک رمضان موجب پدیدار شدن حکمت در روزه داران می‌شود.

 

امام جمعه همدان با بیان این‌که از حکمت، چشمه معرفت  می‌جوشد، خاطرنشان کرد:  معرفت سبب یقین می‌شود و افرادی که به این جایگاه می‌رسند نباید هیچ نگرانی در زندگی خود داشته باشند.

 

وی در ادامه به برکات روزه داری در زندگی پرداخت و بیان داشت: روزه داری یقین را برای انسان‌ها به ارمغان خواهد آورد و با روزه داری مشکلات و شبهات از زندگی زوال پیدا می‌کند.

 

آیت الله طه محمدی در ادامه با اشاره به این‌که هم اکنون 180هزار رسانه در سراسر جهان بر ضد شیعه تبلیغ می‌کنند، ادامه داد: باید برای مقابله با این تبلیغات برنامه ریزی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، از نبود برنامه‌های مذهبی مناسب در شهر همدان در ماه رمضان انتقاد و تأکید کرد: شب‌ها و روزهای ماه رمضان از بهترین ایام سال است این در حالی است که ما از این فرصت‌ها استفاده نمی‌کنیم.

 

  

نماینده ولی فقیه در همدان بر ضرورت افزایش معرفت دینی مردم تأکید کرد و اظهار داشت: اگر مسلمانان مصر به اهل بیت(ع) پناه می‌آوردند این‌گونه رنج نمی‌دیدند و به سختی نمی‌افتادند.

 

وی با تأکید بر این‌که بسیاری از کشورها با مالیات اداره می‌شود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز از دولت حاضر و آینده درخواست کرده‌اند تا سهم درآمد نفت را از بودجه کاهش و به سوی اداره کشور با مالیات بروند./ 957/پ201/س

 

ارسال نظرات