۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۶۳۹۹۹
امام جمعه دلگان:

گسترش فعالیت حوزه علمیه توطئه فرقه های ضاله را خنثی می کند

خبرگزاری رساـ امام جمعه دلگان، گسترش فعالیت حوزه علمیه در این شهرستان را زمینه ساز خنثی شدن توطئه فرقه های ضاله دانست.
وهابيت

حجت الاسلام عظیم بامری، امام جمعه شهرستان دلگان در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری رسا در جنوب شرق کشور، با اشاره به فعالیت های وهابیت و اهل سنت در جنوب شرق کشور اظهار داشت: اعتقاد مردم به حقیقت و وجود ولایت فقیه در راستای ولایت امام زمان(عج) همچون گوهری می درخشد و اهل هدایت را به سمت وجود بی بدیل راهنمایی می کند.

 

امام جمعه دلگان خاطرنشان کرد: منطقه جنوب از بسیاری مزایای دولت بی بهره مانده است و متأسفانه اقدامی نیز از سوی مسؤولان، در حل مشکلات مناطق محروم از جمله شهرستان دلگان و حومه صورت نمی گیرد.

 

حجت الاسلام بامری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مردم منطقه دلگان همگام با ملت ایران در عرصه سیاسی حماسه ساز خواهند شد، افزود: آرمان های انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با حماسه سازی ملت بزرگ ایران اسلامی تحقق خواهد یافت.

 

وی در ادامه سخنان خود از فعالیت سه مدرسه علمیه در شهرستان دلگان خبر داد و گفت: خوشبختانه فعالیت طلاب حوزه در عرصه های دینی، فرهنگی و اجتماعی بسیار مناسب است.

 

امام جمعه دلگان گسترش فعالیت حوزه های علمیه و علمای بزرگ در این شهرستان را زمینه ساز خنثی شدن نقشه های فرقه های غیر اسلامی دانست.

 

حجت الاسلام دلگان در پایان سخنان خود به وظیفه مسؤولان در برابر مردم اشاره کرد و گفت: مسؤولان فکر و تلاش خود را در راه خدمت به خلق الله در زمینه های فرهنگی و اجتماعی معطوف کنند./9703/ت303/س

ارسال نظرات