۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۵۴۳۹۶

یک بام و دو هوای شبکه وهابی نور

خبرگزاری رسا ـ شبکه نور با پنهان کردن سرسپردگی رژیم آل سعود به آمریکا، به دروغ دولت سوریه را متحد آمریکا و اسرائیل دانست!.
نور

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه های وابسته به رژیم آل سعود، که از انزجار ملت های مسلمان منطقه از سکوت منفعلانه رژیم سعودی در برابر رژیم اشغالگر قدس و آمریکا باخبرند برای منحرف کردن ذهن مخاطبان خود از این واقعیت، به هر ترفندی متوسل می شوند.
در آخرین مورد از این حرکت ها، شبکه نور تلاش کرد تا دولت سوریه را مسؤول شکست های اعراب از اسرائیل وانمود کند.
این شبکه بدون اشاره به حمایت های مستمر سوریه از جنبش های مقاومت در فلسطین و این که تا همین چندی پیش مقر حماس در سوریه بوده است این کشور را هم دست رژیم اشغالگر قدس خواند.


این شبکه در دنباله دروغ پردازی هایش تلاش کرد تا صدام حسین را تنها دشمن واقعی اسرائیل نشان دهد، این در حالی است که حمله صدام به ایران که مهمترین حامی فلسطین در منطقه است بزرگترین خدمت به رژیم اشغالگر قدس بود.
از نظر این شبکه قرار داد صلح انور سادات با اسرائیل و سکوت مشکوک رژیم آل سعود در برابر جنایات صهیونیست ها در غزه هیچ کدام به معنای خیانت به آرمان ملت فلسطین نیست، و از نظر این شبکه دولت سوریه که همه گونه همکاری را با جبهه مقاومت فلسطینی انجام داده است خائن است./9161/خ
 

ارسال نظرات