۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۵۱۳۸۲
نماینده مجلس خبرگان:

رابطه با آمریکا، جامعه اسلامی را به خطر می اندازد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهرگفت: رابطه با آمریکا همچون سهم مهلکی است که جامعه ما را به خطر می اندازد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: آمریکا با برقراری رابطه، ضابطه را زیر پا می گذارد و آنها در این خصوص به دنبال برقراری ارتباط نیستند بلکه برده می خواهند.

 

وی اظهار داشت: مردم مستقل ایران اسلامی با اطاعت پذیری از رهبری انقلاب به هیچ عنوان زیر سلطه آمریکا نمی روند و زمزمه این ارتباط نیز اشتباه است چرا که ملت ایران هیچ سنخیتی با آمریکا ندارد.

 

خطیب جمعه بهشهر با بیان این که برقراری این رابطه دارای شرایطی است خاطر نشان کرد: شما جلوی بلوکه شدن پول های ما را بگیرید و دارایی های ملت ایران را بازگردانید و منافقانی که به این مملکت خیانت کردند را هم به ما برگردانید؛ این گوشه ای از شرایط رابطه است.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: ما تابع و حامی ولی فقیه هستیم و با آمریکا مخالفیم و این مخالفت را با صدای بلند اعلام می کنیم.

 

وی گفت: شما خیزش اسلامی را بهار عربی دانستید، بله اسلام بهار است و زندگی و حیات است برای ما فرقی ندارد که عربی باشد یا غیر عربی اما شما نام را عوض کرده مانع تراشی می کنید و برای خود مدل می سازید.

 

امام جمعه بهشهر افزود: مدل ما مدل اسلامی است که امام راحل اندیشید و اکنون رهبری با درایت آن را دنبال و جامعه را اداره می کند و اطاعت پذیری از رهبری در هر شرایطی برای ما اولی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره به خدمات انجام شده در کشور نیز یادآور شد: اکنون ایران اسلامی دارای رشد و بالندگی فزاینده است و خدمات و تجربیات فراوانی به دست آورده است که دشمن از همین افکار بلند ملت ایران وحشت دارد.

 

وی بیان داشت: مدل ما مدل عدالت اجتماعی است که تسلیم محض حکومت خداوندی هستیم و باید همچنان که در اسلام ذوب شدیم در امام و رهبری نیز ذوب شویم.

 

امام جمعه بهشهر با سفارش و تاکید بر تقوای الهی در همه مراحل زندگی گفت: رستگاری ما در تقوای الهی است و باید خون شهدا را پاس داشته و با بهره مندی از افکار و اندیشه های مراجع تقلید راه حق را پویاتر از گذشته ادامه داده و آینده را روشن بسازیم و ناامید نشویم./950/پ201/پ

ارسال نظرات