۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۴۶۸۵۵
فردا در قم؛

تجمع آمران به معروف ناهیان منکر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری در قم برگزار می‌شود.
امر به معروف و نهي از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محمد صادقی، مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل در حاشیه نشست خبری که پیش از ظهر امروز در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد از تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر به دستور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

وی افزود: یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بود از این‌رو مصوب شد تا تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر همزمان با فرارسیدن ماه محرم برگزار ‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل حرم کریمه اهل‌بیت‌(ع) بیان داشت: متأسفانه در کشورهای اسلامی و جامعه ما سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر در حال فراموشی است که امیدواریم با برگزاری این تجمع‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام صادقی انس، الفت و هم‌سویی بیشتر بین اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اهداف برگزاری این تجمع برشمرد و اظهار داشت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم فرهنگ‌سازی و رواج یابد، بیشتر مشکلات جامعه اسلامی حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در روایتی  آمده «اعمال عبادی در برابر امر به معروف و نهی از منکر به منزله قطره‌ای در کنار دریا است».

گفتنی است، تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر 25 آبان ماه با سخنرانی آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم و مداحی عباس حیدرزاده، ساعت 15 در شبستان امام خمینی(ره)، حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود./993/پ203/ی

ارسال نظرات