۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۳۹۲۹۱
بشار اسد:

برنامه تحمیلی غرب را نخواهیم پذیرفت

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور سوریه در دیدار یا وزیر امور خارجه ایران گفت: کشورش از هرگونه راه حل متوازن، عادلانه و منصفانه در راستای تامین منافع مردم این کشور استقبال می کند و برنامه تحمیلی را از خارج نخواهد پذیرفت.
اسد

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گلف نیوز، بشار اسد در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان بیان کرد: بدیهی است که دمشق هرگونه برنامه تحمیلی را از خارج نخواهد پذیرفت و  به دنبال طرح و راه حل متوازن، عادلانه و منصفانه در راستای تامین منافع مردم این کشور است.

 

بشار اسد همچنین از تلاشهای صادقانه جمهوری اسلامی ایران برای کمک به حل و فصل مشکل سوریه تشکر و قدردانی کرد.

 

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به جنگ گسترده روانی، رسانه ای، اقتصادی و نظامی علیه سوریه، هوشیاری حکومت و ملت سوریه را در ناکام کردن توطئه بزرگ دشمنان این کشور اثرگذار خواند و بر ضرورت استمرار این هشیاری و درایت تاکید کرد.

صالحی سلام دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران را به بشار اسد ابلاغ و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تقویت همکاریهای جامع دو کشور در جهت تامین منافع دو ملت اعلام کرد.


رییس جمهور سوریه نیز در این دیدار از دکتر صالحی خواست که سلام های گرم او را به مقام معظم رهبری و رییس جمهور اسلامی ایران ابلاغ  کند./982/ب903/ک

ارسال نظرات