۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۳۶۵۰۵
مدیر کل اوقاف مازندران:

قدرت سیاسی اسلام اجازه تحقق منافع نامشروع نظام سلطه را نمی دهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و معادلات جهانی از جایگاه و موقعیت بسیار ویژه ای برخوردار است، گفت: قدرت سیاسی نظام اسلامی اجازه تحقق منافع نامشروع نظام سلطه را نخواهد داد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در جمع هیأت امنای مساجد مرکز استان با اشاره به در پیش بودن برگزاری شانزدهمین اجلاس بین المللی غیر متعهد ها به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران، این اجلاس را فرصتی در جهت شکستن خط تحریم ها علیه نظام اسلامی دانست.

 

وی با بیان این که نظام مقدس جهوری اسلامی هر روز در عرصه بین المللی مقتدرتر از گذشته گام برمی دارد، افزود: میزبانی تهران از برگزاری اجلاس نم شکست سنگینی برای غرب به ویژه آمریکایی ها است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که آمریکا و رژیم صهیونیستی همه توان خود را برای جلوگیری از شرکت برخی از سران کشورها در اجلاس شانزدهم به کار گرفتند، ادامه داد: حضور دو سوم اعضای سازمان ملل در اجلاس تهران نشان از شکست قدرت پوشالی آمریکا در عرصه بین المللی دارد.

 

حجت الاسلام سهرابی با بیان این که غرب به ویژه آمریکا دیگر هیچ جایگاهی در مناسبات خارجی ندارد، گفت: امروز کشورهای جهان به ویژه کشورهای عضو غیر متعهد بیدار شده اند و زیر بار تهدیدهای یک جانبه استکبار جهانی نخواهد رفت.

 

وی با اشاره به این که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و معادلات جهانی از جایگاه و موقعیت بسیار ویژه ای برخوردار است، گفت: قدرت سیاسی نظام اسلامی اجازه تحقق منافع نامشروع نظام سلطه را نخواهد داد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که گفتمان انقلاب اسلامی امروز استکبار جهانی را با چالش جدی در عرصه بین المللی مواجه کرده است، ادامه داد: امروز آرمان‌های انقلاب، اندیشه های ناب امام راحل  و راهبرد های رهبر معظم انقلاب، غرب به ویژه آمریکا را با یک مشکل جدی روبرو ساخته است.

 

حجت الاسلام سهرابی، ریاست جمهوری اسلامی ایران بر جنبش غیر متعدها را فرصت مغتنمی برای شکست همه توطئه های دروغین نظام سلطه علیه نظام اسلامی و اثبات حقانیت این نظام دینی دانست و خاطرنشان کرد: امروز غرب در برابر اقتدار ایران اسلامی راهی جز پذیرش نظام اسلامی ندارد.

 

وی با تأکید براین که مسؤولان دستگاه دیپلماسی کشورمان باید از فرصت به وجود آمده در جهت تبیین گفتمان انقلاب، اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری بیشتر بهره گیرند، ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای تشنه دریافت حقیقت اسلام ناب هستند که باید از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان پرچم دار دفاع از شریعت محمدی تبیین شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که امروز ملت های آزادی خواه جهان از ملت ایران اسلامی آموخته اند می توان با مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان عالم پیروزمندانه در جهت تحقق اهداف خود پیش روند، خاطرنشان کرد: این اجلاس می تواند زمینه تقویت گسترش همکاری های کشورهای عضو را فراهم آورد.

 

حجت الاسلام سهرابی به پیشرفت های روز افزون نظام اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: تبیین مناسب رشد کشورمان در حوزه های مختلف علیرغم بیش از سه دهه تحریم و فشار برای سران عضو جنبش غیر متعهد ها می تواند در جهت اثبات حقانیت نظام اسلامی بسیار تأثیر گذار باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله بیداری اسلامی اشاره کرد و با بیان این که امروز در سایه انقلاب اسلامی ملت های مسلمان منطقه بیدار شدند و زمینه برپایی حکومت های مردمی بر پایه اسلام ناب را فراهم کردند، تصریح کرد: شانزدهمین اجلاس جنبش غیر متعهد ها در تهران می تواند فرصتی برای تبیین جایگاه نظام اسلامی در ایجاد و هدایت بیداری اسلامی در جهان باشد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که همه توان دشمنان اسلام و انقلاب انزوای نظام اسلامی است، گفت: میزبانی این اجلاس ثابت کرد که طرح آمریکایی و صهیونیستی انزوای ایران اسلامی کاملاً شکست خورده است.

 

وی ادامه داد: ایران اسلامی با ایمان قوی، اعتقاد راسخ و رهبری های مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و همت مسؤولان و حضور ملت، سرافراز و سعادتمند خواهد شد.

 

حجت الاسلام سهرابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور خاطرات و خدمات ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر است و بزرگترین درسی که از این هفته می توان گرفت ،ولایتمداری، ولایت پذیری و خدمتگزاری است و این شهیدان با تبعیت از امام بزرگوار و خدمات خالصانه نام خودشان را جاوید کردند و بر هر ایرانی لازم ست تا ادامه دهنده راه این شهیدان باشد.

 

حجت الاسلام سهرابی ضمن گرامیداشت این هفته از خدمات همه کارمندان تقدیر و تشکر به عمل آورد و افزود: خدمت خالصانه و احساس مسؤولیت و خدمت به مردم بزرگترین وظیفه هر کارمند و خدمتکار به جامعه است که باید در دوران خدمت استمرار یابد./950/ت302/ب

ارسال نظرات