۰۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۳۶۲۸۹
مدیر کل اوقاف مازندران:

تحقق اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین رویکرد دولتمردان باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید بر این که دولتمردان باد همه توان خود را در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید به کار گیرند، خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی باید مهم ترین رویکرد دولتمردان باشد.
اقتصاد

 

حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.


وی با بیان این که هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است،
ادامه داد: هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: هفته دولت نویدی ‌خوب برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی است که‌ با تلاش بیشتر در راه رضای‌خداوند و خدمت به مردم گام برداشته و از این فرصت جهت خدمت صادقانه به مردم ‌بهره‌برداری کنند.

 

حجت الاسلام سهرابی با بیان این که انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید سرافراز است که بزرگانی مانند شهید رجایی و شهید باهنر به‌عنوان الگوی راستین و همیشگی انقلاب ماندگارند، گفت: نام نیک شهیدان رجائی و باهنر برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی و دل های مردمان این مرز و بوم جاودانه و ماندگار خواهد ماند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: به منظور ساختن ایرانی اسلامی و آباد، جوانان امروز ایران باید از شهدایی چون رجایی و باهنر سرمشق و الگو بگیرند.

 

وی با بیان این که شهیدان رجایی و با هنر عاشق مردم و شیفته خدمتگزاری بودند و دولت فعلی نیز با تأسی به آنان به حق لقب دولت کار یافته است و داعیه ای جز خدمتگزاری ندارد، افزود: بر خلاف انتظار دشمنان، امروز تلاش شهید رجایی و باهنر در تمام کشورهای اسلامی به ثمر نشسته است.

 

حجت الاسلام سهرابی تصریح کرد: دشمنان نظام با ترور و به شهادت رساندن افراد برجسته فکر می کردند انقلاب اسلامی شکست خواهد خورد؛ اما با تدبیر و درایت رهبری و ملت ایران همه آن توطئه‌ها خنثی شد.

 

وی با تأکید بر این که دولتمردان باد همه توان خود را در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید به‌کار گیرند، خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در شرایط فعلی باید مهم ترین رویکرد دولتمردان باشد./950/ت302/س

 

ارسال نظرات