۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۲۷۸

میثاق نامه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در تبریز به امضا رسید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی میثاق نامه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در آذربایجان شرقی را امضا کردند.
سال توليد ملي حمايت از کار و سرمايه ملي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، میثاق نامه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی امروز به امضای آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار و حجت الاسلام مالک اژدر شریفی، رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی رسید.

در این میثاق نامه آمده است: برای بهبود فضای سرمایه گذاری، توانمندسازی بخش خصوصی و ارتقای امنیت اقتصادی جهت رشد سرمایه گذاری، تولید، صادرات، اشتغال و اعتماد بین بخش خصوصی و دولت و استفاده حداکثری از سرمایه گذاری های انجام شده با الهام از فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال 1391با عنوان 'تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی' تصمیم و عزم راسخ خود را برای رفع موانع محیط کسب و کار و حمایت کامل و همه جانبه از کار و سرمایه ایرانی جهت رشد سرمایه گذاری و توسعه و پیشرفت و آبادانی استان اعلام می داریم.

این میثاق نامه افزوده است: کلیه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، قضایی، انتظامی و امنیتی، خدماتی و حمایتی مصمم هستند تمام تلاش خود را همگام و همسو در راستای اصلاح فضای کسب و کار، افزایش تولید استانی و استفاده حداکثری از سرمایه گذاری در اقصی نقاط آذربایجان شرقی به کار گیرند.

این میثاق نامه می افزاید: امید است با بهره گیری از ظرفیت های بالفعل و بالقوه استان، نیروی کار و سرمایه های کوچک و بزرگ استانی موجبات رشد و توسعه و پیشرفت آذربایجان شرقی و ایران اسلامی فراهم شود./935/د103/س
ارسال نظرات