۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۷۱۶
امام جمعه دزفول:

بصیرت مردم سبب خنثی سازی توطئه دشمن شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با بصیرت خود آخرین تیرهای دشمنان را به خودشان برگرداندند و با حضور متعهدانه و غیرتمندانه خود بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول با صدور بیانیه ای ضمن تشکر و قدردانی از حضور گسترده مردم دزفول در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با بصیرت خود آخرین تیرها و ترکش های دشمنان را به خودشان برگرداندند و با حضور متعهدانه و غیرتمندانه خود بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در در ادامه اظهار داشت: اینک که با لطف الهی فضای مناسب برای خلق حماسه ای دیگر فراهم شده از کسانی که در چارچوب مقررات در گرم کردن فضای انتخابات تلاش کردند و زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کردند تقدیر می کنم.

وی با بیان این که مردم با حضور گسترده خود دوستداران ایران اسلامی را سربلند و دشمنان را ناامید کردند، تصریح کرد: مردم دزفول با تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام خمینی (ره) و رهبر معظم کشورمان در مسیر عزت آفرین شهدا گام نهادند و سرنوشتی نیک را برای خود و انقلاب رقم زدند.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: دشمنان بیرونی و عناصر شکست خورده داخلی با تمام ابزار و امکانات خود کوشیدند با جنگ روانی و دامن زدن به شایعات و تخریب کاندیداها و ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم از مشارکت مردم در انتخابات بکاهند؛ اما مردم ما با حضور گسترده توطئه های آنان را نقش بر آب کردند./9464/د102/س
ارسال نظرات