۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۲۱۲۵۷
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی:

حضور مبلغان در مناطق مرزی کشور ضروری است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بر توجه به گسترش فعالیت تبلیغی مبلغان و روحانیان در مناطق مرزی این استان تأکید کرد.
اعزام مبلغين به روستاها
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پرویز آژیده، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی استان با تاکید بر اهمیت فعالیت مبلغان دینی در مناطق مرزی اظهار اشت: وی با اشاره به ضرورت تصمیمات کاربردی در بحث ناهنجاری‌های اجتماعی اظهار داشت: امور تبلیغی و فرهنگی ظرافت خاصی دارند که اگر مورد توجه قرار نگیرد، کارایی لازم را نخواهد داشت.

وی مقابله با رواج مکاتب نوظهور عرفانی و عقاید باطل را نیازمند احساس مسؤولیت روحانیت دانست و افزود: این موضوع به خصوص در مناطق مرزی که ویترین نظام جمهوری اسلامی هستند، بیشتر احساس می‌شود از این رو اعزام روحانی به این مناطق باید در اولویت قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بر توجه به گسترش فعایلت تبلیغی مبلغان و روحانیان در مناطق مرزی این استان تاکید کرد و گفت: آگاهی کم از مبانی دینی در مناطق روستایی و دورافتاده استان در شرایطی مشهود است که شبکه های ماهواره ای نظام سلطه به راحتی در آن مناطق قابل دریافت است.

آژیده با قدردانی از نیروی انتظامی در برخورد قاطع با متخلفین و برهم‌زنندگان امنیت جامعه، بر استحکام کانون خانواده از دیدگاه مبانی قرآنی و اسلامی تاکید کرد و گفت: خلاء محبت در خانواده‌ها موجب گرفتار شدن جوانان در دام گروه‌های منحرف می‌شود و این گروه‌ها از مشکلات خانوادگی به نفع خود سو استفاده می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی خواستار تدوین برنامه های جذاب و ابتکاری برای تبیین دستاوردهای نظام مدس جمهوری اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته شد و گفت: برنامه های دهه فجر می تواند آغازی برای حماسه‌سازی مردم در انتخابات 12 اسفند باشد، چرا که استکبار جهانی با تمام توان سعی در کاهش حضور مردم در این دور از انتخابات مجلس دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: انتظار ما از استکبار جهانی نیز بیش از این نیست؛ اما بر اساس شناخت‌های قبلی از ملت ایران بر این باوریم که این انتخابات نیز مانند گذشته پرشور و نشاط برگزار می‌شود، تبیین شرایط کنونی و اشراف مردم به حقانیت نظام گویای این حقیقت است که مردم باید به صورت جهادی وارد عرصه انتخابات شوند./935/پ203/س
ارسال نظرات