۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۷۵۱
احمدی مقدم:

ایران در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه از ضریب امنیت بالایی برخوردار است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی به جایگاه ولایت در اسلام اشاره کرد و با بیان این که ولایت فقیه در سلسله انبیاء و ائمه جای دارد، گفت: تبعیت از ولی فقیه زمان لازم و همانند اطاعت از اسوه حسنه و رسول خداوند متعال است.
احمدي مقدم فرمانده ناجا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی قزوین با اشاره به در پیش بودن مبعث رسول اکرم(ص) گفت: پیامبر خاتم(ص) الگوی بارز فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بودند.

وی با بیان این که نیکوترین اسوه برای کسانی که دیدار پروردگارشان را آرزو دارند تبعیت از سیره پیامبر اکرم (ص) است، افزود: امروز بهره گیری از سیره این شخصیت بزرگ جهان سعادت دنیوی و اخروی انسان ها را تضمین خواهد کرد.

احمدی مقدم در ادامه سخنان خود به جایگاه ولایت در اسلام اشاره کرد و با بیان این که ولایت فقیه در سلسله انبیاء و ائمه جای دارد، خاطرنشان کرد: تبعیت از ولی فقیه زمان لازم و همانند اطاعت از اسوه حسنه و رسول خداوند متعال است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور، پیشرفت و سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در گرو حرکت در مسیر ولایت و رهبری دانست وتصریح کرد: اقتدار امروز این نظام الهی در عرصه های داخلی و بین المللی مدیون رهنمودهی مقام عظمای ولایت است.

احمدی مقدم با اشاره به این که دشمنان قسم خورده نظام بیش از سه دهه است که همه توان خود را برای تضعیف جایگاه ولایت به کار گرفته اند، خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار ایران در دفاع از ولایت فقیه همواره ثابت قدم بوده اند و همیشه مدافع واقعی این جایگاه مهم نظام بوده و خواهند بود.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که نیروی انتظامی در برخورد با برهم زنندگان امنیت اخلاقی جامعه، اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر عزم جدی دارد، گفت: ناجا با همه توان خود در میدان حضور دارد وهمه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت درجامعه به کار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی کشورهمچنین به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش اشاره کرد و با بیان این که این شهید والا مقام همواره در خط ولایت بود، گفت: شهید بهشتی مظهر عدالت و تقوا به شمار می رود و در طول عمر با برکت خود همه تلاش خود را در جهت برپایی عدل وقسط درکشور به کار گرفت.

وی همچنین با اشاره به این که ایران اسلامی در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه از ضریب امنیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: علیرغم حضور بسیاری از گروه های تروریستی در منطقه، اما کشورمان از شرایط خوب امنیتی برخوردار است.

احمدی مقدم با بیان این که دشمنان نظام در اطراف این کشور تلاش می کنند با توطئه های مختلفی ضربه های سنگینی را به ایران اسلامی وارد کنند، افزود: اما همه ترفندهای شوم آنها با هوشیاری نیروی امنیتی، انتظامی و همچنین آگاه ملت ایران خنثی می شود./950/پ202/ع
ارسال نظرات