۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۵۸۹۷۰۲
مدیر حوزه علمیه تهران:

مبلغان رزمندگان خط مقدم جبهه های اعتقادی هستند

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: مبلغان امروز همان رزمندگان خط مقدم جبهه های حق علیه باطل و حتی جلوتر از آن هستند تا از مرزهای دینی و اعتقادی پاسداری کنند.
حمد هادی رحیمی صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز اول حوزه علمیه جعفریه برادران شهرستان پیشوا، این شهر مقدس را مبدأ متفکرین ناب اسلامی و یکی از پایگاه‌های خیزش تفکر حوزه انقلابی نامید و افزود: با وجود داشتن زمین برای این حوزه علمیه، از کمبودهای این شهر با این سابقه ولایتمداری و مردم انقلابی و متدین، وجود یک ساختمان در خور شأن حوزه علمیه بود.

وی ادامه داد: از میان 30 پروژه در استان تهران، با حمایت خیرین خداجوی توجه ویژه ای به این منطقه شد تا طلاب بدون دغدغه و با تمام توان برای تعلیم و تبیین علوم دینی و نشر ارزشهای اسلامی در صحنه حضور یابند.

این مسؤول حوزوی تقارن این مراسم را با ایام ولادت امام حسن عسکری(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ارزشمند دانست و افزود: خوشحالیم که در مدتی کوتاه یکی از سربازخانه های امام زمان(عج) افتتاح شد و در این ایام مبارک به بهره برداری رسید.

وی ابراز کرد: حوزه های علمیه تهران باید پرچم داران حوزه تراز انقلاب اسلامی باشند تا بتوانند مبلغان مورد نیاز جهان اسلام را پرورش دهند، مبلغان امروز همان رزمندگان خط مقدم جبهه های حق علیه باطل و حتی جلوتر از آن هستند تا از مرزهای دینی و اعتقادی پاسداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از طلاب، گفت: نگاه ویژه ایشان به حوزه های علمیه، کار روحانیت را بیش از پیش سخت تر کرده است.

وی در پایان معرفی دقیق ابعاد وجودی مبارک حضرت ولی عصر(عج) را یکی از وظایف خطیر طلاب برشمرد و افزود: اگر سبک زندگی ائمه طهار به درستی برای مردم تبیین شود، مردم تبدیل به منتظران واقعی می شوند.

گفتنی است فاز اول ساختمان حوزه علمیه جعفریه برادران شهرستان پیشوا ظهر امروز با حضور مدیر حوزه‌های علمیه در زمینی به مساحت هزار متر به بهره‌برداری رسید./۸۰۴/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات