۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۸۹۴۱۷

واکنش مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی درباره نامه منتشر شده در فضای مجازی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی نسبت به نامه منتشر شده در برخی از شبکه‌های مجازی واکنش نشان داد.
نامه مدیرکل اوقاف علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نسبت به نامه منتشر شده در برخی از شبکه‌های مجازی واکنش نشان داد و اظهار داشت: برای تنویر افکار عمومی لازم است توضیحاتی در خصوص نامه منتشر شده ارائه دهم.

وی گفت: اصل نامه‌ای که به سازمان اوقاف و امور خیریه نوشته شده از این قرار است که با توجه به اخذ بیش از 110 رای به نفع موقوفات استان؛ خواستار تشویق عوامل دست‌اندرکار امر بوده‌ایم، که در آن نامه هیچ گونه رقم و ریالی برای پاداش عنوان نشده است.

حجت الاسلام مصائبی ادامه داد: معاونت سازمان در پاسخ به نامه مذکور؛ خواستار معرفی عوامل دخیل و پیشنهاد برای شیوه تشویق احیارگران موقوفات استان شده بود که تاکنون هیچ پاسخی برای آن درخواست از سوی استان ارسال نشده است.

وی افزود: تصویر نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده است؛ پیش‌نویس نامه‌ای بود که از سوی همکاران تهیه و برای امضاء در کارتابل اداری قرار گرفته بود که البته به جرأت اذعان می کنم «والله» بنده این نامه را امضاء نکرده ام.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی افزود: ارزش ریالی موقوفاتی که طی سالیان گذشته در استان احیا شده است؛ بسیار بالاست و انتفاع آن به عموم جامعه خواهد بود، بنابراین تشویق افرادی که در این زمینه نقش‌آفرین بوده‌اند، امری پسندیده است.

گفتنی است، روز گذشته در فضای مجازی تصویر نامه‌ای منتصب به مدیرکل اوقاف منتشر شده بود که در آن درخواست پاداش میلیاردی برای احیای موقوفات استان از سازمان اوقاف صورت گرفته است./۹۳۵/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات