۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۸۹۱۸۰
آیت الله طبرسی با انتقاد از سیاسی شدن دستگاه های فرهنگی:

مسؤولان به جای سیاسی بازی دردی از مردم دوا کنند

آیت الله طبرسی از سیاسی شدن مسائل فرهنگی در جامعه انتقاد کرد و با بیان این که متأسفانه دستگاه های فرهنگی ما نیز سیاسی شده اند، گفت: به جای سیاسی بازی ها باید دردی از مردم دوا شود.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با مهم ارزیابی کردن مسائل فرهنگی در جامعه اسلامی، بر ضرورت برنامه ریزی مدون به منظور رفع مشکلات و معضلات فرهنگی در جامعه تأکید کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه امروز جامعه با آسیب های فرهنگی و اجتماعی بسیاری مواجه است، خاطرنشان کرد: این شورا می تواند نقش بسیار مهم و محوری در رفع مشکلات فرهنگی جامعه ایفا کند.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که متأسفانه در حوزه فرهنگی شاهد موازی کاری های بسیاری در کشور هستیم، تصریح کرد: باید در این بخش یک قرارگاه فرهنگی تشکیل شود و همه برنامه های فرهنگی به صورت متمرکز و با برنامه ریزی هدفمندی دنبال شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که در حوزه فرهنگ یک هدفگذاری مشخصی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باید برنامه ها از حالت شعاری خارج شده و بیشتر در عمل دیده شود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که در حال حاضر مباحث فرهنگی یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید است، تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی به عنوان یک مجموعه اثرگذار می تواند در قالب فکر و ایده مناسب در جهت رفع مشکلات فرهنگی همراه دستگاه های فرهنگی کشور باشد.

امام جمعه ساری بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های دینی و احکام اسلامی در رفع مشکلات و معضلات فرهنگی تأکید کرد و گفت: اگر ارزش های دینی و انقلابی به شیوه ای مناسب در جامعه ترویج و نهادینه شود آثار و برکات آن در جامعه مشهود خواهد شد.

وی از سیاسی شدن مسائل فرهنگی در جامعه انتقاد کرد و با بیان این که متأسفانه دستگاه های فرهنگی ما نیز سیاسی شده اند، بیان داشت: به جای سیاسی بازی ها باید دردی از مردم دوا شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان با بیان این که جامعه امروز ما نیازمند نشاط و شادابی است، تصریح کرد: باید از ظرفیت های دینی و فرهنگی به منظور ترویج نشاط و شادی در جامعه استفاده شود./۹۵۰/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات