۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۵۸۹۰۵۲
حجت الاسلام شفیعی:

دانشجویان با دستاوردهای علمی عزت ملت را به نمایش می ‌گذارند

رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه در کارنامه نسل دانشجو حوادث پرافتخار بسیاری وجود دارد، گفت: دانشجویان امروزی ما با دستاوردهای علمی، سربلندی و عزت این ملت را به نمایش می ‌گذارند.
حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ های خوزستان، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ۱۶ آذر در دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه آشنایی هر جامعه و ملت با تاریخ و گذشته خود از ضرورت‌ های شکل ‌گیری هویت اجتماعی است، اظهار داشت: فرمان خداوند متعال در قرآن به بزرگداشت ایام الله برای آن است تا انسان ها بتوانند با درس ‌آموزی و بهره‌ گیری از حوادث تاریخی راه پیشروی خود را پیدا کنند.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه ۱۶ آذر یادآور بیداری و فریاد بلند نسل دانشجو در برهوت خفقان کودتای ۲۵ مرداد ۱۳۳۲ آمریکا بود، عنوان داشت: دانشجویان بیدار و سلطه ‌ستیز در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ با تقدیم جان خود به جهانیان اعلام کردند که دانشجوی ایرانی در برابر سلطه ایستادگی می کند.

حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه در کارنامه نسل دانشجو حوادث پرافتخار بسیاری وجود دارد، افزود: تقدیم ۵ هزار دانشجو در جنگ تحمیلی بیانگر حضور پر نشاط و فعال دانشجویان در حوادث اجتماعی است و همچنان نقطه امید انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند.

وی با بیان اینکه نسل دانشجوی امروزی با تلاش علمی در برابر تحریم‌ های گسترده‌ و ظالمانه نقش آفرینی می ‌کند، خاطرنشان کرد: دانشجویان امروزی ما با دستاوردهای علمی سربلندی و عزت این ملت را به نمایش می ‌گذارند و با عزم جزم و تلاش بی ‌وقفه آروزهای ملت ایران را در دستیابی به قله‌ های عزت و افتخار تحقق می‌ بخشند./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات