۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۸۸۷۴۰
دبیرکل سازمان بین‌المللی توسعه موطن:

ملت ایران در چشم آزادگان جهان به عنوان الگو دیده می‌شود

دبیرکل سازمان بین‌المللی توسعه موطن با بیان اینکه هزاران خانواده در یمن چیزی جز برگ درخت برای خوردن ندارند، گفت: مردم یمن به هیچ عنوان مقاومت خود را ترک نمی‌کنند و تا آخرین لحظه ایستادند و از دین و اسلام دفاع می‌کنند.
الشرفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، فضل الشرفی، دبیرکل سازمان بین‌المللی توسعه موطن و یکی از مبلغان و مجاهدین کشور یمن امشب در اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی اظهار داشت: جنگی که در مقابل استکبار جهانی قرار داریم پیامی قوی برای مردم و تاثیر این پیام از هزاران سخنرانی بهتر است.

وی با بیان اینکه کسانی که پا در عرصه هنر گذاشتند دارای پاداش بالایی هستند و باید به آن‌ها تبریک بگوییم، گفت: خانواده‌های هنرمندان بهترین عزیزان خود را تقدیم نظام کردند و امروز خوشحالم که در جمع هنرمندان قرار دارم.

دبیرکل سازمان بین‌المللی توسعه موطن با بیان اینکه شهادت یک موهبت الهی است که فهمیدن آن از طریق سخنرانی امکان پذیر نیست، افزود: راه جهاد و شهادت را دوست داریم و تا آخرین لحظه در این راه قدم برمی‌داریم.

الشرفی تصریح کرد: مقاومت، جهاد و شهادت تنها در هنر محدود نمی‌شود بلکه معنای هنر یک معنای وسیع‌تر از آن چیزی است که می‌دانیم از این رو هنر یعنی اینکه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم و آن‌ها را به خاک ذلت بکشانیم.

وی با بیان اینکه اتفاقات امروز در یمن دو بعد انسانی و مقاومت دارد، ادامه داد: آنچه که امروز در یمن رخ می‌دهد بزرگترین فجایع تاریخ است که تاکنون هیچ سابقه‌ای در تاریخ نداشته است.

دبیرکل سازمان بین‌المللی توسعه موطن خاطرنشان کرد: استکبار جهانی کشور یمن را تبدیل به بزرگترین زندانی کردند و انواع و اقسام ظلم و ستم را انجام می‌دهند و زنان و مردان را قتل عام می‌کنند.

الشرفی اظهار کرد: تمام افرادی که در یمن زندگی می‌کنند زیر موشک‌های سعودی قرار دارند و سعودی‌ها می‌خواهند از مردم یمن بیشترین قربانی بگیرند.

وی افزود: عربستان سعودی وضعیت در یمن را به گونه‌ای کردند که اگر مردم به واسطه موشک‌ها کشته نشوند، به واسطه محاصره در یمن و گرسنگی بمیرند.

دبیرکل سازمان بین‌المللی توسعه موطن گفت: خانواده‌ای در یمن اخیرا تنها برگ درخت برای خوردن داشتند اما سعودی‌ها این برگ درختان را از آن‌ها گرفتند تا دختر بچه این خانواده از گرسنگی بمیرد و این تنها یک مثالی از تمام جنایت‌هایی است که عربستان سعودی در یمن انجام می‌دهد.

الشرفی با بیان اینکه هزاران خانواده در یمن چیزی جز برگ درخت برای خوردن ندارند، بیان کرد: مردم یمن به هیچ عنوان مقاومت خود را ترک نمی‌کنند و تا آخرین لحظه ایستادند و از دین و اسلام خود دفاع می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر ما مردم یمن به وسیله بمباران سعودی‌ها تبدیل به ذراتی در هوا شویم آن را بهتر می‌دانیم از اینکه دست تسلیم در مقابل دشمنان بالا ببریم و با موجودات مغرور سعودی‌ها و استکبار جهانی نجنگیم.

این مبلغ و مجاهد کشور یمن تصریح کرد: روحیه استقاومت و مقاومت که از امام خمینی(ره) یاد گرفتیم را باید حفظ و مراقبت کرد و این ارث بزرگی است که امام راحل ایجاد کردند و ایشان انقلابی و انقلابی‌گری در میان ملت ایران به وجود آوردند و امروز این مردم در چشم آزادگان جهان به عنوان سرمشق و الگو دیده می‌شوند./9314/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات