۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۸۸۶۶۱
نماینده ولی فقیه در ایلام:

جوانان انقلابی با بصیرت در مقابل توطئه های دشمن ایستاده اند

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: دشمنان ایران قصد ایجاد شکاف و جدایی بین جوانان با معارف اسلامی را دارند که جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی همواره با بصیرت در مقابل توطئه های آنها ایستاده اند.
امام جمعه ایلام

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کیمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز و در حاشیه اجلاس سراسری نماز که در استان سمنان برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: نماز ستون دین و عامل اصلی بازدارنده خطا و لغزش است.

وی افزود: برای حل بسیاری از مشکلات اجتماعی و فردی باید به مساله اقامه نماز توجه شود.

امام جمعه ایلام خلاطر نشان کرد: بنا به گفته بزرگان مرز بین ایمان و کفر نماز است و قبولی تمامی اعمال فرد در گرو تایید و قبول شدن نماز های او است که این بیانگر اهمیت نماز در دین مقدس اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار عنوان داشت: باید نسل جوان و نوجوان را با اهمیت نماز آشنا ساخت و با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی اهمیت فرهنگ نماز برای آنها بیان شود.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده ملت ایران قصد ایجاد شکاف و جدایی بین جوانان که آینده سازان مملکت هستند، با معارف اسلامی را دارند که جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی همواره با بصیرت در مقابل توطئه های آنها ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: باید نگذاریم که جایگاه نماز ناشناخته باشد بلکه باید کوشید تا حق مطلب در مورد اهمیت نماز بیان شود./۸۷۹/پ602/ب1

ارسال نظرات