۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۸۸۵۹۰
در دانشگاه امام صادق؛

مراسم گرامیداشت شهدا و کودکان مظلوم یمن برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدا و کودکان مظلوم یمن با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت شهدا و کودکان مظلوم یمن شب گذشته با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

براساس این گزارش پس از تلاوت قرآن کریم و بیان لطائف قرآنی توسط حجت الاسلام زندیه، سردار قاآنی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران به ایراد سخنرانی پرداخت و جنگ یمن را مسأله مهم اسلام دانست و گفت: جنگ یمن در عصر کنونی بی منطق‌ترین جنگی است که علیه ملت مظلوم یمن صورت گرفته است.

وی افزود: مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم یمن قهرمان بودن و قدرت بی نظیر آنان را به دنیا ثابت کرد.

در ادامه عدنان قاسم القفله مسؤول روابط عمومی خارجی شورای اجرایی انصارالله یمن ضمن تشکر از حمایت‌های معنوی و دوستانه ایران، ابراز کرد: یاری دو ملت ایران و یمن امر جدیدی نیست، این دوستی قدمتی تاریخی دارد.

وی افزود: حمایت مسلمانان و اجتناب از تفرقه باید محور حرکت جوامع اسلامی باشد تا دشمن نتواند با اختلاف افکنی به آنان حکومت کند.

همچنین در بخش بعدی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: فاصله گرفتن از قرآن کریم نتیجه‌ای جز تباهی ندارد.

وی افزود: انسان زمانی می‌تواند بگوید من به قرآن کریم تمسک جسته‌ام که به تلاوت قرآن کریم، انس با آیات آن و تفسیر و تدبر در آیات الهی اهتمام داشته باشد.

یادآور می‌شود در این مراسم از عدنان قاسم القفله مسؤول روابط عمومی خارجی شورای اجرایی انصارالله یمن به نمایندگی از مردم مظلوم یمن از سوی حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی تقدیر به عمل آمد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات