۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۵۸۷۴۰۵

آیت الله عاملی درگذشت پزشک خیّر اردبیلی را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در پیامی درگذشت دکتر عبدالرحیم جلایی اردبیلی را تسلیت گفت.
آیت الله سید حسن عاملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل،‌ به دنبال درگذشت پزشک و خیّر نام‌آشنای اردبیل، دکتر عبدالرحیم جلایی اردبیلی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پیامی این ضایعه را به جامعه پزشکی و مردم استان تسلیت گفت.

در پیام امام جمعه اردبیل آمده است: با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که خیّر بزرگ شهر، طبیب خیر اندیش، جناب آقای دکتر جلایی _طاب رمسه _ دعوت حق را لبّیک گفته و در جوار رحمت ابدی حضرت حق آرمیدند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این پیام ادامه داد: ضمن آرزوی علو درجات برای آن عزیز خدوم از دست رفته این ضایعه را به اهالی استان، جامعه خیّرین، جامعه پزشکان و خصوصا خانواده آن نیکوکار بزرگ تسلیت عرض می‌کنم.

بنابر این گزارش، دکتر عبدالرحیم جلایی باسابقه ترین پزشک و نیکوکار اردبیلی سحرگاه روز دوشنبه در سن 88 سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

دکتر جلایی متولد سال 1309 شمسی بود که پس از اخذ مدرک دکتری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز بیش از 63 سال صادقانه به طبابت پرداخت و هرجا که امکان داشت در امور خیریه و خدمت به مردم مشارکت کرد.

وی باسابقه ترین پزشک شهر اردبیل بود که حضور و خدمت رسانی در جبهه‌ های هشت سال دفاع مقدس را نیز در کارنامه خود دارد.

این پزشک نام آشنای دیار سبلان علاوه بر طبابت یکی از خیرین فعال و خوشنام استان اردبیل بود و در سال‌ گذشته ملک شخصی خود را برای احداث ساختمان درمانگاه موسسه خیریه ریحانه اردبیل که در راستای کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج استان اردبیل فعالیت می‌کند، وقف کرد.

گفتنی است، مراسم تشییع دکتر عبدالرحیم جلایی اردبیلی فردا از مقابل مسجد محمدیه انجام خواهد شد./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات