۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۸۷۳۷۸
مسؤول تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی:

روحانیان طرح هجرت خراسان شمالی خادم یار حرم رضوی می‌شوند

مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: در پی هماهنگی با نمایندگی آستان قدس رضوی، تمامی روحانیان طرح هجرت استان به‌عنوان خادم یار حرم مطهر رضوی ساماندهی می‌شوند.
مهرپویان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جمع روحانیان مبلغ استان، از فعالیت روحانیان طرح هجرت استان در قالب خادم یاران حرم رضوی خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت کانون خادم یاران رضوی و کانون مبلغان در استان، اظهار کرد: این ظرفیت را برای روحانیان طرح هجرت فراهم کردیم تا به‌عنوان خادم یاران رضوی فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسؤول معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، ادامه داد: در این راستا 110 نفر لیست داده‌ایم و اسامی همه روحانیان هجرت استان را هم برای فعالیت به‌عنوان خادم افتخاری حرم رضوی ارائه کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت رسالت تبلیغی روحانیان در جامعه امروز، با بیان اینکه امروز برخی یا دین‌گریز شده یا ریشه دین را می‌زنند، اظهار کرد: در چنین شرایطی کسانی که سینه سپر کرده‌اند روحانیان هستند، جسم آن‌ها چاقو می‌خورد و از سوی زبان‌های تیز تهمت و فحش ناموسی می‌شنوند، اما ما افتخار می‌کنیم زیرا این‌ها نیش‌هایی است که برای ما نوش است.

مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خطاب به روحانیان مبلغ طرح هجرت، اظهار کرد: در هر روستا و منطقه‌ای که هستید گروهی از ریش‌سفیدان و بزرگان را تشکیل داده و مراسم راهپیمایی 22 بهمن را حتی در روستاها به‌صورت ویژه برگزار کنید، زیرا دشمن امسال به‌صورت ویژه فعالیت کرده و پای‌کار است.

گفتنی است، در حال حاضر 126 روحانی طرح هجرت در استان خراسان شمالی فعالیت می‌کنند که از این تعداد 56 نفر مشاور مذهبی مدارس بوده و مابقی روحانیان طرح هجرت بلندمدت هستند./9314//۶۰۲/خ

ارسال نظرات