۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۸۷۳۴۶
نماینده مجلس مطرح کرد؛

انتظارات گرمساری‌ها از رییس جمهور

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار وآرادن در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر به گرمسار و پیگیری پروژه‌های نیمه‌کاره و مصوبات سفر گذشته روحانی به گرمسار مهم‌ترین مطالبه مردم این شهرستان از حضور رییس‌جمهور در استان سمنان است.
حسن روحانی رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری رسا، غلامرضا کاتب با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان سمنان اظهار داشت: نخستین مطالبه مردم گرمسار وآرادن از رئیس‌جمهور سفر به شهرستان گرمسار است.

وی بیان کرد: همان‌طور که  رئیس‌جمهور به شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان می‌رود؛ مردم این شهرستان از ایشان انتظار دارند تا به گرمسار هم‌ سفر کند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادن در مجلس شورای اسلامی با بیان به اینکه بیش از 76 درصد مردم شهرستان گرمسار و آرادان به رئیس‌جمهوری حسن روحانی در انتخابات دوره دوم  رأی دادند افزود: این در حالی است که دیگر شهرستان‌ها استان سمنان برخلاف این عمل کردند.

عضو هیأت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی دومین مطالبه مردم شهرستان گرمسار و آرادن را تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره از مصوبات سفرهای گذشته رئیس‌جمهور به این شهرستان  برشمرد و گفت: انتقال آب تهران به ایوانکی که از مصوبات سفر بوده است تا کنون اجرا نشده است.

کاتب با بیان اینکه پروژه قطار حومه‌ای تهران- ورامین و گرمسار از سال 95 افتتاح‌شده است بخشی از پروژه هنوز نیمه کاره  است که ضروری است سریعاً تکمیل شود.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل محور فیروزکوه به گرمسار گفت: با اجرای 56 کیلومتری محور فیروزکوه گرمسار مسافت بین این 2 شهر به اندازه صد کیلومتر کاهش می‌یابد تصریح کرد: مقرر بود این محور در سال 95 افتتاح شود که متأسفانه هنوز تکمیل‌نشده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادن در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از سفر رئیس جمهور به زادگاه خود گفت: امیدوارم رئیس‌جمهور پاسخگوی توقعات مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان باشد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات