۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۸۶۹۳۲
در جوار مزار شهید حججی صورت گرفت؛

برگزاری همایش طلیعه حضور ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدید الورود حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، به میزبانی شهر نجف آباد و در جوار مزار شهید حججی برگزار شد.
همایش طلیعه حضور چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدید الورود حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز به میزبانی شهر نجف آباد و در جوار مزار شهید حججی برگزار شد.

در این همایش که هر ساله به همت مدیریت استانی و با حضور طلاب جدیدالورود برگزار می شود، بایدها و نبایدهای طلبگی در جوی کاملا معنوی از سوی اساتید حوزه و دانشگاه برای طلاب تشریح و تبیین شد.

امسال بر خلاف سالهای گذشته در یک حرکت مبتکرانه، همایش طلیعه حضور طلاب جدیدالورود حوزه های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در جوار مزار نورانی شهید حججی در شهر نجف آباد برگزار شد تا هم تجدید میثاقی با این شهید عزیز که به فرمورده رهبر معظم انقلاب حجت خدا بودند، صورت بگیرد و هم از خانواده شهید تقدیر و تشکر به عمل آید.

تاکنون در این همایش، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری به تشریح دوران طلبگی و بایدها و نبایدهای این دوران پرداخته و همچنین حجت الاسلام حسناتی، امام جمعه نجف آباد سخنرانی کرده اند.

در ادامه نیز حاجیه خانم ظهیری، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران در جمع طلاب حضور پیدا خواهند کرد و به تبیین چرایی حضور در حوزه های علمیه خواهران خواهند پرداخت.

اقامه نماز ظهر و عصر، صرف ناهار، سخنرانی حجت الاسلام ابطحی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان و برگزاری مراسم تجدید میثاق با فرزند ایران شهید حججی با حضور خانواده این شهید بزرگوار از دیگر برنامه های این همایش یک روزه است.

همچنین عصر امروز نیز معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران کشور در جمع مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری سخنرانی خواهد کرد و به تشریح مهمترین اولویتهای این معاونت در سال جاری خواهد پرداخت./9457/پ602/ب1

ارسال نظرات