۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۸۶۰۱۶
مولوی ساداتی:

مسؤولان نظام و انقلاب در کشور باید الگوی وحدت باشند

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: مسؤولان نظام و انقلاب در کشور باید الگوی وحدت باشند تا همواره دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند.
مولوی ساداتی

به گزارش خبرگزاری رسا، مولوی عبدالصمد ساداتی ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: تحرکات دشمنان برای تفرقه افکنی و از بین بردن وحدت بین مردم ایران همیشگی است و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار برده تا با استفاده از ترفندهای مختلف بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند.

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: وحدت توصیه اسلام است و بارها در قرآن به آن اشاره شده به همین دلیل مردم به وحدت در عمل پایبند هستند و وحدت را فقط در کلام نمی‌بینند که همین امر سبب شده دشمن همواره امید خود را برای تفرقه افکنی بین مردم ایران از دست  بدهد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال پیدا کردن مسیری برای نفوذ به قلب مردم است تا آن‌ها را از انقلاب دلسرد کند که از نظر خودش تحت فشار قرار دادن معیشت مردم از طریق تحریم‌ها بهترین راه برای ایجاد اختلاف است اما مردم در مقابل تنگناهای بسیار ایستادگی کرده اند و همواره از این فشارها بدون هیچ مشکلی سربلند بیرون آمده اند.

وی تصریح کرد: وحدت بین شیعه و سنی  مصداق روشنی از حرکت ارزشی اسلام و انقلاب اسلامی است که همواره دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته به طوریکه اتحاد بین مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در کشور بی نظیر است و هیچ تحرکی از طرف دشمن در این استان به نتیجه نخواهد رسید.

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: مسؤولان نظام و انقلاب در کشور باید الگوی وحدت باشند تا مردم ایران مانند همه زمان‌ها با الگو گیری از آن‌ها از هر قوم و مذهبی با هم متحد و یکپارچه شوند تا دشمن بداند با وحدتی که بین مردم ایران وجود دارد به سادگی نمی‌تواند بین مردم ایجاد اختلاف کند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات