۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۸۵۷۵۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فلسطین محور و پاره تن جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز فلسطین محور جهان اسلام و پاره تن اسلام است و فلسطینیان با تمام سختی‌ها در مبارزه با دشمن قرار دارند و دولت پوشالی رژیم صهیونیستی به هم ریخته است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در نشست مشترک علمای اهل سنت و تشیع خراسان جنوبی اظهار داشت: نخستین فرصت بعد از هر تولدی تعیین شناسنامه است و باید قبل از هر چیزی، شناسنامه پیامبراکرم(ص) را بدانیم.

وی با بیان اینکه اگر این شناسنامه را شناختیم به طور قطع شناسنامه ما نیز مشخص می‌شود، گفت: شناسنامه پیامبراکرم(ص)، اسلام و دفترچه‌اش، قرآن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آنچه به عنوان اسلام در این شناسنامه به دست می‌آید باید مستند به قران و حدیث باشد و قرآن نیز قطعی الصدور است و برخی از آیات قطعی الصدور هستند و جاهایی که این احادیث قطعی الصدور است باید قطعی دلاله هم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به سوالی مبنی بر اینکه آیا اختلافات در میان مسلمانان مربوط به متن قرآن، دلالت قرآن، صدور قرآن و صدور حدیث است، تصریح کرد: در تمام علوم‌ها اختلاف نظر همواره وجود دارد و اوج اختلافات در صحنه‌های میدانی ربطی به مذهب ندارد بلکه مربوط به منافع دشمنان از جمله انگلیس است که انواع مفاسد را قبل از انقلاب اسلامی در کشور ایجاد کرد.

وی ادامه داد: اختلافات مرکبی از برخی شیطنت‌ها، برخی فریب خورها و بی تفاوتی‌ها است و فلسفه بعثت تمام پیامبران و انبیای الهی نیز عدالت بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه بشریت باید به عدالت برسد، خاطرنشان کرد: عده‌ای به اسم قرآن و اسلام بدترین جنایات را انجام می‌دهند و شهرها و کشورهای مسلمانان را ویران می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: بسیاری نیز که مدعی حقوق بشر هستند در مقابل این جنایت‌ها سکوت می‌کنند و برخی نیز حتی در لباس علم و دین با سکوت، عمل و سخن خود از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند.

وی افزود: دشمنان امروز پرده را کنار گذاشتند و دست در دست صهیونیست‌ها دارند و از آن‌ها اسلحه خریداری و مسلمانان را قتل و عام می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز فلسطین محور جهان اسلام و پاره تن اسلام است و فلسطینیان با تمام سختی‌ها در مبارزه با دشمن قرار دارند و دولت پوشالی رژیم صهیونیستی به هم ریخته و اگر جمعیت یک میلیارد و 500 میلیون نفری مسلمانان با هم وحدت پیدا کنند دشمن جرأت ندارد به یک کشور مسلمانان بگوید شما گاو شیرده ما هستید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: بسیاری از اختلافات ربطی به اسلام ندارد و اساس اسلام و بعثت پیامبران بر اجرای عدالت است و نباید با بی بصیرتی اجازه دهیم دشمنان ما را نابود کنند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات