۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۸۵۶۱۵
آیت الله نظری خادم الشریعه:

انتظار واقعی باید در عمل ثابت شود

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با تأکید بر این که طرفداری و تبعیت از حضرت ولی عصر(عج) باید در عمل ثابت شود، گفت: ما که مدعی هستیم از جمله منتظران آن حضرت هستیم باید در مقام عمل این مسأله را به اثبات برسانیم.
دیدار کارکنان کمیته امداد ساری با آیت الله نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه امروز در حاشیه درس خارج فقه و اصول حوزه با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با اشاره به این که ربوبیت مربوط به خلقت است، گفت: در اصل جهان آفرینش خداوند متعال مالک یوم الدین و رب العالمین است و این القاب و عناوین بسیار مفید و جامعی است.

وی با بیان این که امام زمان(عج) از خداوند متعال در ترویج اسلام و قرآن نیابت دارد، افزود: این میراث کل معلمین الهی به ویژه وجود مقدس امام زمان(عج) است.

آیت الله نظری خادم الشریعه با اشاره به این که از باب ملازمه امت امام زمانی به ویژه شیعیان بهترین جمعیت در جهان بشریت هستند، گفت: در این میان طلاب و روحانیان به عنوان سربازان آن حضرت نقش و جایگاه بسیار مهمی در جامعه اسلامی دارند.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که این گونه سخن گفتن در خصوص امام زمان(عج) تعصب نیست بلکه واقعیت است، تصریح کرد: جهان بشریت امروز باید منتظر برکات وجود امام زمان(عج) باشد.

وی با اشاره به این که امروز حوزه های علمیه به عنوان پرورش دهندگان سربازان واقعی آن حضرت رسالت مهمی در رواج جایگاه و عظمت حضرت ولی عصر(عج) بر عهده دارند، گفت: این سلسله دستگاه خلقت و ربوبیت مربوط به رب العالمین است.

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که جهان با عظمت مولود علم، دانش، حکمت و فقاهت است که به وجود مقدس خاتم الانبیا منتهی شد، بیان داشت: پس از خاتم الانبیا، نبوت و خاتمیت تا خاتم الائمه دوام دارد و کل این کارگاه تولید ربوبی به وجود مقدس شیعه دوازده امامی و وجود مقدس امام زمان(عج) منتهی می شود.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با تأکید بر این که طرفداری و تبعیت از حضرت ولی عصر(عج) باید در عمل ثابت شود، تصریح کرد: ما که مدعی هستیم از جمله منتظران آن حضرت هستیم باید در مقام عمل این مسأله را به اثبات برسانیم.

وی با بیان این که جامعه امروز عمل می خواهد، گفت: باید با عمل خود اسلام ناب را در جامعه امروز پیاده سازی کنیم./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات