۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۸۵۵۶۸

خراسان رضوی در صدر پرفروش‌های پاییزه کتاب

مبلغ فروش کتاب‌ در آستانه آغاز به‌کار کردن کتاب‌فروشی‌های تهرانی در چهارمین پاییزه کتاب، به بیش از ۱۱ میلیارد ریال رسید.
 پاییزه کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا، پاییزه کتاب؛ دهمین طرح حمایتی خانه کتاب از 24آبان‌ماه در شهرستان‌های کشور آغاز شد و از امروز 26آبان‌ماه، 94 کتاب‌فروش از شهر تهران کار خود را در پاییزه آغاز می‌کنند.

آمار‌های ثبت شده بر سامانه پاییزه کتاب نشان می‌دهد تا صبح امروز؛ شنبه 26آبان‌ماه، مجموعا 47هزار و 648 نسخه کتاب به مبلغ 11 میلیارد و 148میلیون و 857هزار و 774 ریال در کتاب‌فروشی‌های عضو به فروش رفته است.

این گزارش حاکی از آن است که کتاب‌فروشی‌های پردیس مشهد، محام اهواز، شهرکتاب ساری، شهرکتاب مشهد، شهرکتاب همدان، پاتوق کتاب شیراز، دنیای کتاب قم، کتاب آبان مشهد، دهکده کتاب اراک و کتاب رشد اهواز(شعبه نادری) به ترتیب پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌ها تا این لحظه بوده‌اند.

همچنین استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و خوزستان پرفروش‌ترین استان‌ها هم به‌لحاظ تعداد کتاب‌ها و هم به‌لحاظ مبلغ کتاب‌های فروخته‌شده در چهارمین طرح پاییزه کتاب بوده‌اند.

لازم به یادآوری است که از امروز صبح با اضافه شدن 94 کتاب‌فروشی از شهر تهران و رسیدن کتاب‌فروشی‌های استان تهران به 102 کتاب‌فروشی، میزان فروش کتاب در این طرح با افزایش قابل توجهی همراه خواهد شد.

چهارمین پاییزه کتاب از 24آبان‌ماه در شهرستان‌ها و از 26آبان در تهران آغاز به کار کرده و تا 4آذرماه ادامه خواهد داشت./998/د ۱۰۳/ش

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظرات