۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۵۸۵۵۴۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

زمینه سازی برای ظهور و بیداری اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کار انقلاب زمینه‌سازی و بیداری اسلامی است از این رو در روایات آمده قومی از مشرق زمین قیام خواهند کرد که برای ظهور زمینه‌سازی می‌کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار خادمان مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: هر چه که به وجود مقدس امام زمان(عج) نسبت داشته باشد برای ما گرانمایه و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه بخشی از روایات در آیات قرآن که گفته شده مربوط به انقلاب قبل از ظهور است که تحقق پیدا کرده است، گفت: کار انقلاب زمینه‌سازی و بیداری اسلامی است از این رو در روایات آمده قومی از مشرق زمین قیام خواهند کرد که برای ظهور زمینه‌سازی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بر اساس روایات خبرهای تلخی خواهد آمد اما در این تلخی‌ها نیز شیرینی وجود دارد، افزود: از پیامبراکرم(ص) سوال شد این قومی که قرآن بشارت می‌دهد و خداوند نیز آن‌ها را دوست دارد و جهاد در راه خدا می‌کنند از کجا هستند که ایشان فرمودند آن‌ها از دیار سلمان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در برخی روایات مشخص شده که آغاز این انقلاب از قم خواهد بود، تصریح کرد: امروز دنیای ستمگر از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند اما خداوند پشت تمام ظلم و ستم‌ها، عدل مطلق را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: امروز تمام دنیا تحت تاثیر سیستم ظالمانه استکبار جهانی قرار گرفته اما به طور قطع دنیا اینگونه نمی‌ماند و دست عدالت بر سر مردم نهاده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به خادمان مسجد مقدس جمکران، خاطرنشان کرد: شما منسوب به حضرت مهدی(عج) و خدمت‌رسان به آن حضرت هستید و باید قدر خود را بدانید و این افتخاری است که نصیب شما شده است./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات