۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۵۸۵۵۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انقلاب اسلامی زمینه‌ ساز ظهور امام زمان است

نماینده ولی فقیه در لرستان انقلاب اسلامی را زمینه‌ ساز ظهور امام زمان(عج) خواند و گفت: آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران همان آرمان‌های امام زمان(عج) است و منتظران ظهور باید به این آرمان ها عمل کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه 9 ربیع‌الاول روز بیعت با امام زمان(عج) نام گذاری شده است، گفت: بیعت از دعای عهد گرفته شده و امام صادق(ع) بنیان گذار بیعت با امام زمان(عج) هستند.

وی با طرح این سؤال که چرا می‌خواهیم با امام زمان(عج) بیعت کنیم و پس از بیعت وظیفه ما چیست، افزود: بیعت اعلام آمادگی برای اطاعت از امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در بیانی از امام صادق(ع) آمده است هر کس دعای عهد را چهل صبح بخواند جزء یاران امام زمان(عج) است، عنوان داشت: بیعت برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های امام زمان(عج) است.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ ساز ظهور امام زمان(عج) است، گفت: آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران همان آرمان‌های امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به آرمان‌‌های امام زمان(عج) یادآور شد: حاکمیت اسلام بر روی کره زمین، جهانی کردن اسلام و برپایی عدالت، مبارزه با  تبعیض، فساد و ظلم از آرمان های امام زمان(عج) است.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش در جهت رسیدن به جامعه جهانی امام زمان(عج) عنوان کرد: عزت بخشی به اسلام و مسلمین و ذلت بخشی به کفار، برقراری امنیت و عدالت در جهان و حاکمیت مستضعفین و بندگان صالح بر روی کره زمین از دیگر آرمان های امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به وظایف منتظران ظهور اشاره و خاطرنشان کرد: وظیفه ما معرفت امام زمان(عج) و ارتباط با آن حضرت، بصیرت و تشخیص حق از باطل، تبعیت و اطاعت از آرمان های امام زمان و صبر و مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: باید توجه داشت که بدون پایبندی به امام زمان(عج) نمی‌توان به آرمان‌‌های آن حضرت دست پیدا کرد، عمل به آرمان های امام زمان(عج) و انجام وظایف موجب سربلندی و سعادت است./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات