۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۸۵۴۰۱
آیت الله حسینی در گفت وگو با رسا:

دوران سلطه طلبی گذشته است| امت اسلام زیر بار ظلم نمی رود

نماینده ولی فقیه در عراق با بیان این که دوران سلطه طلبی گذشته است، تأکید کرد که استکبار دیگر نمی تواند با سلطه و کشورگشایی به اهداف خود دست پیدا کند.
حضور آیت الله سیدمجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق در خبرگزاری رسا

آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که در حال حاضر فرهنگ ولایتمداری و التزام به ولی فقیه در عراق شکل گرفته است، گفت: پیامی که وضعیت کنونی عراق برای دشمن دارد این است که استکبار دیگر نمی تواند با سلطه و کشورگشایی به اهداف خود دست پیدا کند.

وی به رو به افول بودن قدرت و گفتمان آمریکا اشاره و اظهار کرد: آمریکا باید سیره خود را تغییر داده و زورگویی های خود را کنار بگذارد و چشم طمع به سایر مناطق نداشته باشد.

آیت الله حسینی تأکید کرد: آمریکا باید خود را در ردیف سایر کشورها قرار داده و از سرزمین وسیعی که در اختیار خود دارد استفاده کند، نه این که همواره در پی سلطه بر سایر ملل باشد.

نماینده ولی فقیه در عراق با بیان این که دوران سلطه طلبی گذشته است، ابراز کرد: مشاهده می کنیم که کشورهای اسلامی روز به روز پیشرفت کرده و آزاد می شوند، بنابراین نسل های آینده دیگر تن به ذلت نداده و زیر بار ظلم نمی روند./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات