۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۸۵۳۱۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر لیبرال غربی برای حیات هیچ ارزشی قائل نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دنیای وحشی در قالب تفکر فاسد لیبرال غربی برای حیات هیچ ارزشی قائل نیست و تلاش آن‌ها این است که شهرها و کشورها را ویران و مردم را قتل عام کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در یادواره شهدای روحانی مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند اظهار داشت: حیات در این عالم مهم است و حیات نیز خودش دیدنی نیست بلکه آثارش دیدنی است.

وی با بیان اینکه جمادات، نباتات و حیوانات حیات دارند و بالاتر از آن‌ها نیز انسان از حیات انسانی برخوردار است، گفت: حیات جمادی، پایین‌ترین حد حیات است و جماد تلاش می‌کند تا از این حیات به حیات بالاتر برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزشمندترین محصول دنیا، حیات است و این عالم برای ما کلاس خودسازی و کسب علم است، افزود: کسب علم با کسب اصطلاحات متفاوت است، کسب اصطلاحات در کتاب لغت می‌توان مشاهده کرد و این اطلاحات ابزار است ولی خود علم نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید حقیقت علم به دست بیاید و این حقیقت علم همان حقیقت حیات است، تصریح کرد: بالاترین ارزش‌ها در مسأله حیات خلاصه می‌شود.

وی ادامه داد: امروز دنیای وحشی در قالب تفکر فاسد لیبرال غربی برای حیات هیچ ارزشی قائل نیست و تلاش آن‌ها این است که شهرها و کشورها را ویران و قتل و عام کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی در کشور از این وحشی‌گری‌های غرب حمایت می‌کنند و در گناه آن‌ها شریک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اربعین حسینی اظهار کرد: در اربعین حسینی تمام کسانی که ارزش‌ها را می‌دانند و پیرو اهل بیت(ع) هستند، شرکت می‌کنند و این حضور باشکوه در اربعین یک جهاد فرهنگی است چرا که فرهنگ مقابل آن‌ها، فرهنگ منحط و پست لیبرال غربی است و کار آن‌ها نیز قتل عام و از بین بردن انسان‌ها و ارزش‌ها است.

وی افزود: در رسانه‌ها گفته شد دولت انگلیس که سمبل استکبار و بنیانگذار فساد در جهان معاصر است، وزارت‌خانه «تنهایی» را شکل داده است یعنی آنقدر عواطف و ارتباطات انسانی در غرب از بین رفته که بعد از ارتباطات دوران حیوانی کسی دیگری نیست و هر کسی مسؤول اشباع شهوات و شکم خودش است و آن‌ها «تنهایی» را ایجاد کردند تا تنهایی خود را جبران کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همچنین اخیرا وزارت‌خانه دیگری به نام «خودکشی» در انگلیس شکل گرفته است؛ آن‌ها در سطحی نیستند که معنی حیات را بفهمند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات