۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۵۸۵۲۱۹
آیت‌الله علم الهدی:

جوانان با وحدت، بصیرت و علم دربرابر دشمن بایستند

آیت‌الله علم الهدی گفت: امروز جوانان باید با بصیرت خود در کنار تحصیل علم و وحدت عملی در برابر دشمنان اسلام بایستند.
علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عصر امروز در دیدار جمعی از اساتید و طلاب جدیدالورود مدارس اهل سنت خراسان گفت: استاد طلبه عالم با توجه به نقطه‌های اخلاقی و فرهنگی در عرصه خدمتگزاری به اسلام پیامبر و قرآن همه یکسان هستند.

وی افزود: شما دانشجو نیستید دانشجو در یک‌رشته تخصصی تحصیل و سپس برای خودش کار و شغل دست‌وپا می‌کند طلبه اول شغل خود را انتخاب کرده و بعد درس می‌خواند شغل طلبه نوکری دین و پیامبر است این نوکری و خدمت احتیاج به یکسری معلومات و دانش دارد.

امام‌جمعه مشهد یادآور شد: اگر به این نیت طلبه شده‌ایم که فرصتی پیدا کنیم و به‌جایی برسیم بدترین خلق خدا هستیم اگر بخواهیم پا روی دوش پیامبر گذاشته و دین خدا را ملعبه کنیم جفاکارترین فرد هستیم و از دین خدا برای دنیای خودمان استفاده کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ما خدا و معاد را باور داریم زندگی اصلی ما این دنیا نیست زندگی اصلی بعد از معاد است ما با چنین باورمندی زندگی می‌کنیم که مشترک بین همه مسلمانان است پس شما دانشجو نیستید نوکر پیامبر هستید یعنی شبانه‌روز باید در خدمت اسلام باشید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: من پیرمرد 74 ساله و شما جوان 20 ساله همه نوکر هستیم از نظر پیامبر مهم این است که کدام‌یک بیشتر به دردش می‌خوریم شما با این نیت تحصیل می‌کنید و بانشاط کار را ادامه می‌دهید این نشاط از هر چیزی بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ احزاب به‌نوعی دیگر در جهان به راه افتاده گفت: امروز همه دنیا بر سر اسلام ریخته‌اند شرق و غرب همه به جنگ ما آمده‌اند در زمان پیامبر هم بود بعد از سه هزار سال اولین بار مشرکین عرب و یهود دست‌به‌دست هم دادند و جنگ احزاب را به راه انداختند.

آیت‌الله علم الهدی افزود: مظهر قدرت مشرکین عمر بن عبدود بود و از سوی دیگر حضرت علی مبارز این جبهه بود در آن زمان تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده بود امروز هم همین‌گونه است تمام جبهه کفر در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: شما باید سهم خودتان را در این جبهه مشخص کنید با بصیرت این نقطه را تشخیص دهید در کنار تحصیل داشتن بصیرت یک مسأله لازم و ضروری است شعار وحدت برای ما لازم نیست نفس وحدت مهم است./934/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات