۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۸۵۰۹۵

تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی ویژه طلاب در نمایشگاه کتاب مدرسه علمیه امام خمینی

کتابفروش قمی گفت: هدف از برپایی نمایشگاه کتاب در مدرسه امام خمینی(ره) اهواز ترویج فرهنگ کتابخوانی و تهیه کتاب با قیمت مناسب از سوی طلبه ها است.
کتاب

سعید عموری، کتابفروش قمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه هدف از برپایی نمایشگاه کتاب در حوزه امام خمینی(ره) اهواز ترویج فرهنگ کتابخوانی و تهیه کتاب با قیمت مناسب از سوی طلبه ها است، خاطرنشان کرد: بسیاری از کتاب ها را اگر طلاب خواهان باشند باید برای تهیه به تهران یا قم سفر کنند اما در نمایشگاه کتاب با تخفیفاتی ویژه در اختیارشان قرار می گیرد.

این کتابفروش قمی با بیان اینکه سعی شده تا کتاب های موجود در نمایشگاه از انتشارات معتبر کشوری باشند، خاطرنشان کرد: حدود 500 عنوان کتاب در زمینه های دینی، حدیث، تاریخ و ادبیات به نمایش گذاشته شده است.

عموری با بیان اینکه بسیاری از طلاب، کتب غیرقابل استفاده دارند، افزود: تعویض کتب نو با کتب دست دوم و یا خرید کتاب هایی که طلاب نیاز ندارند را در طول مدت برپایی نمایشگاه کتاب خواهیم داشت.

این کتابفروش قمی با اشاره به اینکه نمایشگاه از 19 آبان تا اول آذر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برپا خواهد بود، تصریح کرد: پس از اتمام مدت زمان بنا داریم تا در سایر حوزه های استان نیز نمایشگاه کتاب را برپا کنیم.

وی با بیان اینکه تخفیف در نظر گرفته شده 20 تا 40 درصد است، گفت: استقبال از نمایشگاه روز به روز در حال بهتر شدن است و امیدواریم با چنین گامی بتوانیم فرهنگ مطالعه را ترویج دهیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات