۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۸۴۹۶۸
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

با ابزار لازم به جنگ توطئه دشمن در فضای مجازی برویم

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین با بیان این که در مبانی تاریخی ما هم بیان شده که باید در مقابل شعارهای دشمن، شعار متناسب گفته شود، گفت: باید با ابزارها و ملزومات فضای مجازی به جنگ توطئه دشمن در فضای مجازی برویم.
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی

به گزارش خبرگزاری رسا، مسؤولان بسیج رسانه استان قم با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه با حجت‌ الاسلام والمسلمین آشتیانی، معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی در این دیدار با اشاره به کاربردهای فراوان بسیج و رسانه گفت: امیدواریم با تلفیق دو واژه بسیج و رسانه شاهد هم‌افزایی هر چه بیشتر در ارتقاء مسائل فرهنگی به ویژه در عرصه فضای مجازی باشیم.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین افزود: در مبانی تاریخی ما هم بیان شده که باید در مقابل شعارهای دشمن، شعار متناسب گفته شود. به همین دلیل باید با ابزارها و ملزومات فضای مجازی به جنگ فضای مجازی برویم.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به منابع غنی دین مبین اسلام ادامه داد: در این راستا نه تنها به مقابله بلکه بالاتر، با توجه به منابع غنی دین مبین اسلام ما باید مهاجم فرهنگی باشیم.

لازم بذکر است، در ابتدای این جلسه مسؤول بسیج رسانه استان قم گزارشی از فعالیت های این نهاد ارائه و از برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان قم در آینده نزدیک خبر داد./
۸۴۱/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات