۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۸۴۹۳۴

راه اندازی گروه جهادی مدرسه باقرالعلوم رامهرمز

مدیرمدرسه باقرالعلوم رامهرمز از راه اندازی گروه جهادی مدرسه برای ارائه خدمات فرهنگی و عمرانی در مناطق محروم و روستاهای شهرستان خبر داد.
گروه جهادی «عباد»

حجت الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی گروه جهادی مدرسه برای ارائه خدمات فرهنگی و عمرانی در مناطق محروم و روستاهای شهرستان خبر داد.

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز با بیان اینکه از هم اکنون طرح جذب طلبه برای سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است، افزود: برای شناسایی علاقه مندان به تحصیل در حوزه و تأثیرگذاری بیشتر فعالیت های حوزه در مدارس، طرح شهید بهنام محمدی را با همکاری سپاه برگزار کردیم.

این مقام مسؤول به بازدید گروه های دانش آموزی از حوزه اشاره کرد و گفت: ارتباط با مسؤولان پایگاه های بسیج و روحانیت شهرستان، دیگر فعالیت مدرسه است و امروز نشستی با اعضا درباره شیوه های جذب طلبه برای سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام منصوری به فعالیت های ورزشی مدرسه از قبیل کوهپیمایی در چهارشنبه ها اشاره و خاطرنشان کرد: امسال تنی چند از طلاب مدرسه به کسوت استادی در مدرسه مشغول شدند.

وی با بیان اینکه از میان 8 طلبه مدرسه تنها 3 طلبه کسب حکم استادی را دریافت کردند، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت طلاب بومی برای تدریس در مدرسه برای ما، افتخار بسیار مهم و گویای مثمر ثمر بودن فعالیت های مدرسه است.

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز عنوان داشت: در 17 ربیع الاول، دو طلبه مدرسه طی هماهنگی های صورت گرفته با مرکز، ملبس خواهند شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات