۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۸۴۷۶۰
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

هفته وحدت توطئه‌های دشمنان را کور می‌کند

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه هفته وحدت توطئه‌های دشمنان را کور می‌کند، گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) با زبان نرم با مردم برخورد می‌کرد.
حجت الاسلام مهدوی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ سیدعلی مهدی‌نژاد اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند هر کس به من خبر پایان ماه صفر را بدهد، بهشت بر او واجب می‌شود.

وی ادامه داد: اهل سنت می‌گویند 12 ربیع و شیعه معتقدند 17 ربیع ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) است و امام خمینی (ره) فرمودند این مدت، هفته وحدت باشد و این نام‌گذاری مهم و دشمن‌شکن را انجام دادند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تأکید کرد: به همراه برادران اهل سنت، این هفته را جشن می‌گیریم و باید مراسم داشته باشیم؛ پیامبر گرامی اسلام (ص) محور وحدت، عقیده و اخلاق هستند تا با وحدت، دشمن نتوانند به امیال خود برسند و علیه ما توطئه‌هایشان را عملی کند.

حجت‌الاسلام‌ مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه باید در تبلیغاتمان از آنچه قرآن کریم سفارش کرده کوتاهی نکنیم، اضافه کرد: دشمنان، پیامبر گرامی اسلام (ص) را بد معرفی می‌کنند و توهین‌ها و تهمت‌های زیادی به ایشان می‌زنند.

وی با بیان اینکه قرآن کریم می‌فرماید او کسی است که اخلاق عظیم و بزرگی دارد، تصریح کرد: وقتی قرآن این موضوع را می‌فرمایند، تکلیف همگان روشن است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با تأکید بر اینکه قرآن کریم می‌فرمایند رسول‌الله (ص) اسوه حسنه شماست، اضافه کرد: همه موظفیم از ایشان در تمام جهات پیروی کنیم.

حجت‌الاسلام‌ مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) کسی است که قرآن می‌فرماید با زبان نرم با مردم برخورد می‌کرد، تصریح کرد: ما هم این زبان نرم را در تمام ابعاد زندگی خود باید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید پیامبر گرامی اسلام (ص) بر شما حرص می‌ورزید تا مردم را بهشتی کند و از جهنم نجات دهد و مردم مرتکب گناه نشوند؛ پیامبر اسلام (ص) برای ما اشک می‌ریخت و غصه می‌خورد که مسیر کج نرویم.

منبع: فارس

ارسال نظرات