۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۸۴۶۸۸
امام جمعه ارومیه:

آمریکا با جوسازی رسانه ای تحریم می کند

امام جمعه ارومیه گفت: آمریکا جوسازی رسانه‌ای تحریم‌ها را چند مدتی است شروع کرده و می‌خواهد تأثیر منفی خود را بگذارد ولی ملت ایران اسلامی باید بصیرت خود را حفظ و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: باید با تلاش روزافزون و استفاده از تولید داخل از تحریم ها به عنوان یک فرصت در جامعه استفاده و با تکیه بر متخصصان و جوانان نخبه داخلی موتور محرکه کشور را بدون وابستگی به حرکت در آورد تا پیشرفت و آبادانی کشور فراهم شود.

وی، با اشاره به ترفندهای چهل ساله دشمنان نظام و اسلام خاطر نشان کرد: آمریکا جوسازی رسانه‌ای تحریم‌ها را چند مدتی است شروع کرده و می‌خواهد تأثیر منفی خود را بگذارد ولی ملت ایران اسلامی باید بصیرت خود را حفظ کرده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و به هیچ وجه به سمت آنان نروند.

امام جمعه ارومیه افزود: هر امت و فردی با ظالم هم پیمان شده در نهایت شکست خورده که می‌توان به پهلوی‌ها، قذافی، صدام و چند ده مورد دیگر اشاره کرد و ما باید در این میان ایستادگی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم چرا که مسلمانان پیروز نهایی جنگ مقابل کافران هستند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد افول آمریکا طبق آیات قرآن کریم، یادآور شد: تحریم‌ها در نوع خود فرصتی هستند که باید به نیروها و ظرفیت‌های داخلی تکیه کرد و توجه به متخصصان، کارشناسان و نیروهای جوان در این میان جزو مهم‌ترین موضوعات است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهوری اسلامی ایران به آذربایجان غربی گفت: مسوولان و نمایندگان استانی با استفاده از فرصت حضور روحانی در استان، مشکلات را مطرح و زمینه استفاده از ظرفیت ها و استعدادها را نیز فراهم کنند.

وی ادامه داد: هم مرز بودن با سه کشور، زمینه مناسبی برای توسعه اشتغال و اقتصاد است و باید این امر در اولویت برنامه ها و سخنان نمایندگان ملت باشد و از نگاه امنیتی به این استان پرهیز شود.

منبع: فارس

ارسال نظرات