۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۸۴۶۸۳
امام ‌جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اتحاد مردم ایران، جواب دندان شکنی به دشمنان خواهد داد

امام ‌جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه با اشاره به تحریم ها و دشمنی های ایالات متحده آمریکا، گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف در میان امت اسلامی است، اتحاد شما مردم مسلمان در مقابل آنها پاسخی دندان شکنی به همراه خواهد داشت.
ماموستا محمدی

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا ملا محمد محمدی خطیب جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، ضمن تبریک به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و میلاد با سعادت حضرت رسول (ص)  گفت: میلاد با سعادت حضرت خاتم الانبیا برای جوامع انسانی منشاء برکات است؛ چراکه سیره و روش پیغمبر اکرم (ص) انسان ساز، مبدا تحولات و انقلاب هاست.

وی با اشاره به سیره و سنت پیامبر در کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد: شرایط کنونی کشور عده ای از هم وطنانمان را به لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار داده است و به قطع، مردمان بسیاری وجود دارند که به نان شب خود محتاج هستند و گاها گرسنه سر به بالین میگذارند؛ این سنت رسول الله (ص) و یک واجب کفائی است که از مستضعفین دستگیری کنیم.

محمدی در ادامه با اشاره مشکلات شهر کرمانشاه اضافه کرد: شهر کرمانشاه دچار مشکلات بیکاری و فقر فراوان است. امیدواریم با همت مسئولین و دست گیری شما مردم مسلمان ریشه ی فقر و نیازمندی را بخشکانیم.
 
وی در ادامه ی خطبه های نماز جمعه با به اشاره تحریم ها و دشمنی های ایالات متحده بیان داشت: دشمن همواره به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف در میان امت اسلامی است، اتحاد شما مردم مسلمان در مقابل این خناسان پاسخی دندان شکن به همراه خواهد داشت.
 
امام‌جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: ‌ایادی استکبار و ایالات متحده آمریکا از ایجاد تحریم ها و فشارهای اقتصادی تنها و تنها ملت ایران را هدف قرار داده اند و میخواهند با ایجاد فشار و اختلاف این اتحاد را بشکنند.

وی با اشاره به هوشیاری مردم برای مقابله با این هجمه ها خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران باید مواظب نفوذ و نفوذی ها باشند. کار دشمن ایجاد تشویش و شکستن اتحاد مردم ایران است.

منبع: فارس

ارسال نظرات