۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۸۴۶۷۸
امام جمعه موقت بوشهر:

آمریکا به دنبال راهکاری برای نجات عربستان از باتلاق یمن است

حجت الاسلام هاشمی اظهار داشت: در حال حاضر آمریکا به دنبال راهکار برای نجات عربستان از باتلاق یمن می گردد و پس از حدود چهار سال با طرح پیشنهادهایی به دنبال صلح و نجات عربستان است.
حجت الاسلام هاشمی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امروز در خطبه های نماز جمعه بوشهر از مردم استان در برگزاری مراسمات مذهبی در طول ماه محرم و صفر تقدیر کرد و اظهار داشت: این مردم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی اما با عشق و دلدادگی که داشتند در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا بسیار تلاش کردند و این مراسمات را با شکوه برگزار شد.

امام جمعه موقت بوشهر با از تقدیر از هیات مذهبی و دسته جات عزاداری در برگزاری در ایام اربعین حسینی، این حماسه را مهم و نقطه آغاز حرکت جهان اسلام برای گسترش دین مبین اسلام و جهانی شدن این دین و پایه‌گذاری حکومت مهدی موعود(عج) دانست و افزود: این حضور باشکوه در کربلای معلی بزرگترین نماد وحدت مسلمانان است.

وی در ادامه سخنان خود به شکست ائتلاف عبری عربی در یمن پرداخت و گفت: با وجود حمایت غربی ها به سرکردگی آمریکای جنایتکار اما این ائتلاف در یمن شکست سختی خورده است و تنها چیزی که در این جنگ آشکار شد ضعف و بیچارگی کشور عربستان است.

حجت الاسلام هاشمی افزود: در حال حاضر آمریکا به دنبال راهکار برای نجات عربستان از باتلاق یمن می گردد و پس از حدود چهار سال با طرح پیشنهادهایی به دنبال صلح و نجات عربستان است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها دریافتند عربستان ابزار مناسب و توانمندی برای جنگ نیابتی در منطقه خاورمیانه نیست اظهار داشت: در تمامی جبهه‌ های محور مقاومت دیگر آمریکا برای نجات سعودی ‌ها ناتوان شده و این مهم با شکست  ائتلاف عبری-  عربی اتفاق افتاده است.

امام جمعه موقت بوشهر دهه وقف را گرامیداشت و گفت: سنت وقف دارای جایگاه والا وآثار و برکاتی حتی پس از مرگ انسان دارد و اگر گسترش پیدا کند بسیاری از مشکلات جامعه در ابعاد گوناگون برطرف می‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظرات