۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۸۴۵۶۹
امام جمعه امین شهر:

سیره امام رضا در بین مردم مظلوم واقع شده است

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که سیره امام رضا(ع) در بین مردم غریب و مظلوم واقع شده است، گفت: مهربانی و کریم بودن امام رضا(ع) از صفاتی است که انسان می تواند در زندگی از آن الگو بگیرد.
حرم امام رضا

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: سیره امام رضا(ع) در بین مردم، غریب واقع شده است.

وی افزود: انسان زمانی می تواند اهل بیت را در زندگی خود الگو قرار دهد که تقوا را رعایت کند و در زندگی خود رضایت خدا را در نظر بگیرد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که احادیث امام رضا(ع) دارای مطالب پزشکی و دینی بوده، بیان داشت: عمل کردن به روایت های امام رضا(ع) سبب می شود که انسان افزون بر این که زندگی خدایی داشته باشد، جسم سالمی را هم داشته باشد.

استاد حوزه علمیه با توجه به این که امام رضا به امام صبور و رئوف مشهور بوده، تصریح کرد: مهربانی و کریم بودن امام رضا از صفاتی است که انسان می تواند در زندگی خود از آن الگو  بگیرد.

امام جمعه امین شهر اظهار داشت: دجال های زمان همچون رسانه و ماهواره ها سبب شده که انسان ها از سیره اهل بیت دور شوند.

وی با اشاره به این که باید معرفت خود را نسبت به اهل بیت بالا ببریم، خاطرنشان کرد: شناخت به زندگی اهل بیت سبب می شود که انسان رفتار و کردارش متناسب با اهل بیت باشد.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که سیره امام رضا(ع) در بین مردم غریب و مظلوم است، ابراز داشت: نسل جوان سعی کنند زندگی خود را با اهل بیت یکی کنند.

وی در پایان با توجه به این که توسل به امام رضا را در زندگی های خود فراموش نکنیم، گفت: اجرا کردن سبک زندگی رضوی یکی ضرورت هایی بوده که زندگی انسان ها را خدایی می کند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات