۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۵۸۴۱۰۷
حجت الاسلام صیادی خبر داد؛

فعالیت ۶۰ مبلغ در شهرستان پلدختر

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: ۶۰ مبلغ بومی و غیر بومی استان تا پایان ماه صفر در این شهرستان مشغول فعالیت تبلیغی هستند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تا پایان ماه صفر 60 مبلغ در این شهرستان فعالیت دارند.

وی هدف از اعزام و فعالیت مبلغان را تبیین اهداف قیام عاشورا و ترویج معرفت حسینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: مبلغان همواره به بیان اهمیت زیارت اربعین و آداب زیارت در جمع مردم پرداخته اند.

حجت الاسلام صیادی حضور مبلغان در بین مردم به ویژه نسل جوان را خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان خواند و ادامه داد: این حضور و تبیین مسائل روز نقش بسزایی در مقابله با رواج آسیب های اجتماعی بین نسل جوان دارد.

وی در ادامه یادآور شد: مبلغان اعزامی از مراکز اعزام مبلغ همچون دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه قم، اصفهان، سازمان تبلیغات و هجرت بلند مدت هستند که در کنار مبلغان بومی پلدختر فعالیت دارند.

حجت الاسلام صیادی یادآور شد: پس از پایان ماه صفر مبلغان بومی شهرستان پلدختر همواره به فعالیت تبلیغی خود در مساجد و حسینیه ها و مدارس شهری و روستایی این شهرستان ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه اعزام مبلغ در جمع مردم و انجام فعالیت تبلیغی و هدایتی در زمینه تبیین ارزش های دینی و معنوی در جامعه اظهار داشت: این مهم در اولویت برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد و همواره از ظرفیت روحانیان مبلغ و طلاب استفاده می شود.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر بیان داشت: پاسخ به سؤالات و شبهات دینی، روشنگری در جامعه و بصیرت بخشی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن و حضور فعال مبلغان در فضای مجازی و استفاده از فرصت این فضا برای بصیرت بخشی بین نسل جوان از دیگر برنامه های مبلغان است و همواره مورد توجه قرار دارد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات