۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۵۸۴۰۱۶
مدیر حوزه علمیه مازندران:

۱۳ آبان نماد مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر سلطه آمریکایی است

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه این روز را به عنوان نماد مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران در برابر ظلم و سلطه آمریکا دانست.
مدیر حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه این روز را به عنوان نماد مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران در برابر ظلم و سلطه آمریکا دانست.

وی با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سیزدهم آبان چهره واقعی آمریکایی ها را در جهان برملا کرد، افزود: این اقدام دانشجویان پیرو خط امام در حدی بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم نامیدند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سیزدهم آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام سبب شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکایی ها در جهان بود، تصریح کرد: آن اقدام شجاعانه دانشجویان پیرو خط امام در تاریخ این انقلاب ثبت شد و جزء افتخارات جوانان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی به چندین دهه دخالت و توطئه آمریکایی ها در کشورمان پایان داد، خاطرنشان کرد: این اقدام دانشجویان ماهیت شیطانی و مداخله جویانه آمریکا در امور داخلی کشورمان را بر ملا کرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب شکست توطئه های آمریکا در منطقه شده است، تصریح کرد: امروز هیچ طرحی در منطقه بدون نقش آفرینی و دخالت ایران اسلامی قابلیت اجرایی شدن ندارد.

وی با بیان این که همه تلاش های آمریکایی ها در چهاردهه اخیر علیه ملت ایران موجب رسوا شدن آنها در عرصه جهانی شده است، بیان داشت: آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را به کار گرفتند تا مانع از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شوند؛ اما همواره شکست خوردند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در سایه هدایت ها و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری به یک کشور مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است، افزود: اما آمریکایی ها هر چه تلاش کردند نتوانستند به اهداف شوم و استکباری خود در ایران اسلامی دست یابند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که جایگاه و ابهت پوشالی آمریکایی ها در چهار دهه اخیر همواره افول کرده است، بیان داشت: امروز آمریکایی ها در مناسبات بین المللی و نقش آفرینی در عرصه بین الملل نسبت به گذشته در پایین ترین سطح جهان قرار دارند./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات