۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۸۳۵۴۵
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری:

مسؤولیت های مهم کشور نباید توسط مدیران ناکارآمد اشغال شود

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، مشکلات امروز کشور را نتیجه عدم مدیریت صحیح مسؤولان دانست و گفت: متأسفانه وجود برخی مدیران ناکارآمد در مسؤولیت های مهم زمینه ساز ایجاد مشکلات بسیاری در کشور شده است.
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر شفافیت مسؤولان با مردم گفت: شفاف بودن با مردم موجب تقویت اعتماد و اطمینان جامعه با مسؤولان می شود.

وی با بیان این که مسؤولان با مطالعه منابع دینی راه های صحیح مدیریت را پیدا خواهند کرد، افزود: همان طور که رهبری نیز تأکید کردند نباید هر چیز خوبی را به غربی ها نسبت دهیم بلکه عین همین مسائل و موضوعات در منابع دینی و سخنان ائمه اطهار(ع) موجود است.

حجت الاسلام صالحی بر ضرورت بهره گیری از سیره و روش اهل بیت(ع) در مدیریت و نحوه برخورد با مردم از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: نباید مسؤولیت ها موجب تغییر اخلاق و رفتار مسؤولان با مردم و مانع دور شدن یک مسؤول از مردم شود.

وی با بیان این که موفقیت یک مسؤول در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراهی و تعامل بیشتر با مردم است، خاطرنشان کرد: اگر یک مدیری از مردم فاصله بگیرد به طور حتم در کار خود موفق نخواهد بود.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با اشاره به این که دشمنان نظام همه توان خود را جهت ایجاد ناامیدی در میان مردم به کار گرفتند، افزود: مسؤولان باید با تعامل و ارتباط سازنده با مردم توطئه دشمن در ایجاد حس بی اعتمادی میان مردم و مسؤولان را خنثی کنند.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که تعامل و شفافیت مسؤولان با مردم از جمله شاخصه حكومت اسلامی است، گفت: شفافیت مسؤولان با مردم موجب جلوگيرى از فساد، فراهم ساختن زمينه پاسخگويى مديران، مشاركت مردم در امور سياسى و اجتماعى و افزايش اعتماد عمومى به نظام خواهد شد.

وی همچنین به برخورد دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی اشاره کرد و گفت: این برخورد قاطع و مستمر می تواند موجب ضمن افزايش كارآمدى و نمايش اقتدار نظام اسلامى زمینه بازگشت اعتماد عمومى به مسؤولان كشور را فراهم کند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در بخش دیگری از سخنان خود مشکلات امروز کشور را نتیجه عدم مدیریت صحیح مسؤولان دانست و افزود: متأسفانه وجود برخی مدیران ناکارآمد در مسؤولیت های مهم زمینه ساز ایجاد مشکلات بسیاری در کشور شده است./۹۵۰/ت۳۰۳/ق

 

 

ارسال نظرات