۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۸۳۲۰۰
حجت الاسلام والمسلمین اختری:

عده ای راحت طلب برای فرار از کار و تلاش القای بن بست می کنند

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان این که عده ای راحت طلب برای فرار از کار و تلاش القای بن بست می کنند، گفت: در اسلام و نظام اسلامی هیچ بن‌بستی وجود ندارد و مشکلات با مدیریت جهادی قابل‌حل است.
اختری

حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که القای بن‌بست به جامعه خیانت است، گفت: افراد تنگ‌نظر و راحت‌طلب تصور می‌کنند مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور به بن‌بست رسیده است.

وی افزود: این افراد وقتی می‌بینند حل مشکلات و مسائل مختلف کشور نیاز به برنامه‌ریزی، دقت، کار و تلاش دارد برای فرار از زحمت و تلاش می‌گویند همه امور به بن‌بست رسیده و به درب بسته خورده‌ایم ازاین‌رو برای خروج از این بن‌بست باید با فلان قدرت جهانی گفتگو کنیم تا از راه گفت‌وگو مشکلات حل شود؛ این طیف افراد انسان‌های تنگ‌نظر، راحت‌طلب، عاجز و ناتوان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به دوران دفاع مقدس یادآور شد: اوایل پیروزی انقلاب، نظام اسلامی با مشکلات داخلی فراوانی از جهات گوناگون مواجه بود و از طرفی نیز جنگ بر کشور تحمیل شد در همین حین بعضی افراد راحت‌طلب شروع به القای حس ناتوانی و ضعف به جامعه و اینکه به بن‌بست رسیدیم و نظریه حکومت اسلامی قابل‌اجرا نیست، کردند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) ادامه داد: در آن دوران حضرت امام خمینی(ره) خطاب به این افراد فرمودند شما به بن‌بست رسیده‌اید، اسلام و نظام اسلامی هیچ بن‌بستی ندارد؛ خداوند متعال در هر شرایط و موقعیتی راه‌های نجات و برون‌رفت از سختی‌ها را برای مؤمنان تعیین کرده است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز با نگاه به قوانین و راهکارهای اسلام و برنامه‌های جاری نظام اسلامی خطاب به کسانی که امروز به خاطر مسائل اقتصادی کشور و تحریمهای تحمیلی احساس به بن‌بست رسیدن را در میان مردم القاء می‌کنند و می‌گویند چاره‌ای نداریم جز اینکه با دشمن وارد مذاکره شویم، فرمودند افرادی که به بن‌بست رسیدن و تسلیم شدن در برابر دشمن را به جامعه القاء می‌کنند، خائن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند در اسلام و به‌تبع آن در نظام اسلامی هیچ بن‌بستی وجود ندارد، رهبر انقلاب تأکید کردند ما می‌توانیم با مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی مشکلات را حل کنیم، ایشان بارها تصریح کردند که ما مشکل غیرقابل‌حل در کشور نداریم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) ادامه داد: خطاب رهبر معظم انقلاب در این فرمایش بیشتر با جوانان است چراکه اگر جوانان احساس غرور، عزت، توانمندی و قدرت داشته باشند استعدادهای خود را به کار خواهند گرفت و مشکلات را حل خواهند کرد./813/

 

ارسال نظرات