۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۸۳۰۷۸

چند خبر کوتاه از آذربایجان‌شرقی

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب آذربایجان شرقی، معرفی رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تبریز و برگزاری دوره آموزشی تیر و کمان برای طلاب تبریز از مهم‌ترین اخبار کوتاه استان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی، همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب و روحانیان استان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در خانواده‌ها به همت معاونت فرهنگی این مرکز و با مشارکت اداره ورزش و جوانان استان برگزار کرد.

این همایش 26 مهر ماه همزمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی در تفرجگاه عون ابن علی تبریز با عنوان "سوگواری راهیان عاشورایی " برگزار شد و در پایانبه قید قرعه به شرکت‌کنندگانی که از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان برگه قرعه کشی دریافت کرده‌ بودند؛ هدایایی اهدا شد.

محمودیان رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تبریز شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تبریز برگزار شد و  در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری رئیس‌کل دادگستری استان در حسینیه شهدای هفتم تیر دادگستری تبریز برگزار شد، رضا محمودیان به عنوان رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تبریز معرفی شد و از زحمات و تلاش‌های جواد سلیمی تقدیر به عمل آمد.

رضا محمودیان قبلاً به عنوان رئیس شعبه 24 دادگاه تجدیدنظر استان مشغول به خدمت بوده و از دیگر سوابق خدمتی وی، معاونت رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تبریز است.

جلسه کمسیون خدمات ویژه استان آذربایجان شرقی برگزار شد

پنجمین جلسه کمسیون خدمات ویژه مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در سال جاری با حضور اعضای کمیسیون در تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی، مدیر مرکز در این جلسه ابراز امیدواری کرد برگزاری این جلسات بتواند تا حدودی مشکلات حوزویان استان را رفع کند و رضایت حضرت ولی‌عصر(عج) را فراهم آورد. همچنین آقای فیض‌آبادی رئیس اداره خدمات حمایتی مرکز خدمات آیین‌نامه جدید کمیسیون خدمات ویژه را تشریح کرد.

دوره آموزشی تیر و کمان در تبریز برگزار شد

دوره آموزشی مقدماتی و پیشرفته تیر و کمان ویژه خانواده طلاب به همت معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه استان و با همکاری هیئت تیر و کمان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد.

این دوره‌ها با نام‌نویسی 20 نفر از خانواده طلاب در 16جلسه با تدریس خانم علمی از مربیان و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد و در پایان سه نفر از برگزیدگان تجلیل شدند. این دوره‌ها به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ ورزش و سلامت در جامعه هدف مرکز خدمات، ویژه خانواده طلاب و با همکاری اداره ورزش و جوانان در استان برگزار می‌شود./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات